lørdag den 19. maj 2012

Yaaaay!, har endelig rundet de 103 views;)


Dagen idag har faktisk været rigtig god:P
Mine 2 søstre, min far og jeg var til et traktortræk, der var faktisk rigtig mange der fik "Full pull"(-:

Og så er det også bare mega sjovt at måtte køre frem og tilbage, i vores peugot boxer, uden forældrene,(Vi kører ikke ude på vejen, men rundt på vores gård)..:D

Dagens outfit er et afslappet sæt, fordi der har været så dejlig varmt idag:*

Og jeg undskylder meget for de dårlige billeder, med mega skod kvalitet, men de er taget fra min computers cyberlink youcam.
Og min computer er halvvejs i sit liv, og er næsten parat til at dø.

Sååå......




Hold biiib, de billeder er uheldige-_-´..nå, men gider ikke til at tage nogle nye, så det må i bare klare jer med..sorry^^


Be kind to one another, until we meet again<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar