mandag den 21. maj 2012

Be good(;

Weee!, glæder mig faktisk rigtig meget til at skulle ud og løbe i superform idag, fordi der er så godt vejr:P
Er ved at explodere af spænding:I
Ej, ok lige nu er jeg sådan lidt"Yaay, jeg skal ud og løbe i det gode vejr".. og når jeg så er der ude, og løber, så er det nok sådan"Årh, hvor er det hårdt, og det er så varmt"..LOL!! xD

Sys lige i skulle have en sang med, som jeg sys er så stille, rolig, og ma kan høre den flere gange, uden at blive skør af den..den er såååå søød<3

Sangen får mig virkelig til at tænke over, at man skal være god ved alle man holder af, også selv om man ikke bryder sig så meget om personen, for hvad har de gjort dig?:J
Der skal være plads til alle i denne verden!.
Og så kommer jeg også til at tænke på "Dig"..<3<3

http://www.youtube.com/watch?v=3eOuK-pYhy4&ob=av2e

Hende der synger den hedder Monica, og hun har en virkelig god stemme, og så har hun noget mega pænt hårC;..


Be kind to one another, untill we meet again<3<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar