torsdag den 24. maj 2012

Travl daag!:-)

Ja, idag har min dag så bare været fyldt af at være i køkken, sammen med 3 drenge og en pige(Nævner ikke navne, hvis jeg ikke har fået lov af dem)..
Hmm..ja, vi har ikke skullet lave så meget, da vi bare skulle lave morgenmad som normalt, og istedet for varm mad til middag skulle vi have rugbrød med påleæg!-så der var ikke så meget at lave!-Det var en nem køkken-dag:-)..

Og lige her omme lidt skulle der komme en fotograf, og tage billeder til blå bog, det må vi så se om vi kan nå, da vi skal have "Sved og tons"(Som er idræt/gymnastik), 15 minutter efter han kommer!..virkelig smart!C;....hæhæ!(-:..

Men vi som er på køkkenhold behøver ikke at komme til timerne, så jeg kunne også bare lade være med at tage til sved og tons, men jeg har lovet en at tage med, så det må jeg hellere:-D

Og så vil jeg også se om jeg kan nå at komme med til psykologi, som er lige efter sved og tons, og så skal jeg jo også møde i køkkenet inden vi skal grille i aften(:

Pyha, det har været en virkelig hård dag idag, men jeg klarede det!^^


Nøøj, jeg hader telefonsælgere,(No offence)..de ringer bare hele tiden, bare fordi man er blevet 18 år og så er man myndig, og så kan man jo selv støtte alle mulige ting, fordi man nu selv er blevet herre over sine moneys!!xD


Det var vidst det, :I

Be kind to one another until we meet again!<3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar