fredag den 25. maj 2012

Sommervejr:-D

Uff..idaag er vejret bare mega dejlig og awesome, for solen skinner, og der står på min mobil at der er 25 grader!..woooow, did i hear right?o.0..Yes you diid!:-D

Hihi, og jeg er bare rigtig glad idag, for solen skinner, og varmer en op, den varmer helt sikkert humøret op, hos alle<3

Igår skrev jeg jo at vi skulle grille her på efterskolen, men jeg fik ikke rigtig lavet et indlæg om det, da jeg var den der skulle lave aftenskaffe..
Men det var rigtig hyggeligt OG sommeragtigt(;
Vi  kunne grille pølser og brød..spise kartoffelsalat, og pasta med ærter!,mumsC:.
Der var også snobrødshygge og pandekagehygge-nygge!(Haha, hvor kom det ord fra-_-´)..Hihi^^

Mit outfit idag er også rigtig sommeragtigt, so here it comes:

(Og bare glem de der pinlige æble-billeder efter i har set dem.. ikk?..hæhæ<3)






UH, der er jo weekend idag, ej, det glæder jeg mig virkelig til, jeg skal bare hjem og hygge med mine katte, og heste idag!.:)
Og så må vi jo se hvad jeg finder på i morgen, og hvem jeg så driver til vandvid!, Haha, ej bare gas:-)



Nå, nyd det dejlige vejr, og weekenden!, det vil jeg i hvertfald gør! C-;
Kiss and summerlove from me xD

Be kind to one another until we meet again^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar