mandag den 14. maj 2012

Groggy mood!

Hello!.:)
Idag er jeg sådan lidt groggy, for jeg føler mig meget træt, og klokken er kun 20:22.Hmm..jeg mangler vidst noget sukker?o.0..
Men ja, som i jo ved, går jeg jo på efterskole, og idag, har jeg  bare haft almindelige timer, undtagens matematik, for jeg skal ikke op i mundtlig matematik..yaay!,er  ikke så glad for matematik(;
Nårh, ja, så har jeg også haft superform, hvor vi skulle lave den der øvelse, hvor man løber 30 sekunder langsomt..20 sekunder mellem..og 10 sekunders hurtigt løb-og jeg mener man gentager det 5 gange-men det er altså også ret hårdt, men det gør godt:-)..
Hmm..glæder mig også vildt meget til på onsdag, hvor der er ferie indtil på søndag, det bliver bare for nice:)..
Kender i det, hvor man bare er vildt forelsket i en, og man bare ikke kan tænke på andet?..årh, det kender jeg alt for godt!<3
Nå, kære læsere, jeg føler mig ret uinspireret, så det ville være rart hvis i kunne give mig nogle gode råd, eller ideer, hvad jeg kunne blogge om?..på forhånd tak:D
Be kind to one another!:I..until we meet again:P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar