søndag den 27. maj 2012

En dag i livet..

Idag bliver det bare lige et ret hurtigt indlæg, da jeg ikke rigtig orker at skulle lave så meget ud af det lige nu...


Mit outfit idag er:
(Jeg har egentlig ikke rigtig haft sko på idag)














Dagen idag er gået med at mig, mine 2 søstre og min mor kørte til haderslev, for at se hvor min lillesøster Alice skulle på lejrskole henne, så vi lavede en lille tur ud af det:-)

Så skulle vi da også lige en tur hen og se på min oldemors gamle hus, og der mødte vi en dame, som havde boet i huset i 4 år, som vi så fandt ud af, at vi var i familie med..hun var så min mors grandkusine(;..Og vi blev vist rundt i huset..hende damen boede der selv, sammen med hendes 6 katte, for hun var blevet skilt.
Jeg sys det var ret underligt pludselig at have fundet en man var i familie med langt ude, som man aldrig nogensinde har set eller kendt før!:D


Vi tog også et smut hen til stranden for at soppe, da vejret var så godt, Men er desværre kommet til at slette strandbillederne, så jeg har ikke nogle at vise, undtagens det på facebook(:


Og min mormor og bedstes gamle hus ligger ikke ret langt væk fra min oldemors gamle hus, så der tog vi også lige et smut hen til, og gik lidt rundt i den lille hyggelige landsby, og det var ret så dejligt at være tilbage, for alle de minder man har, kom hurtigt tilbage til en(-:..og der var endda nogle også nogle der kunne gendkende os, selvom det er lidt lang tid siden min mormor flyttede fra landsbyen, det var nu ret sjovt:)

Be kind to one another until we meet again<3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar