mandag den 28. maj 2012

Fandt dem!.:-O

Hey, jeg fandt faktisk ud af at jeg alligevel ikke havde slettet de der billeder fra stranden i går, så dem kan jeg da lige ligge ind:P

Jeg tror jeg poster strandbillederne tilsidst i indlægget!:D

Dagen idag er gået med at gå rundt på vores gård, og nydt solen fået frokost saammen med familien udenfor i skyggen, og gynget lidt..været henne og hente en rendegraver, sammen med Ida og far:)

Ja, bare hygget:P

Og nu er jeg så tilbage på efterskolen igen, og sidder og venter på at der er aftenssang-jeg skal faktisk også have pakket ud-så det tror jeg at jeg vil igang med nu! xD

Strandbillederne:(Hmm..underligt-min computer gider ikke at vise billederne lige nu, så det eneste jeg fik overført til bloggen var dette billede, men så må jeg jo bare prøve at ligge resten ind i morgen)..:)



Be kind to one another until we meet again<3

"Lev mens du gør det, elsk mens du tør det"-Piet Hein, OG Nik og Jay.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar