fredag den 25. maj 2012

Hygge i det skønne sommervejr:P

Da jeg kom hjem-efter at have siddet i en mega varm bil i ca 1½ time, var jeg lidt ude på græsset sammen med vores 5 katte, og rulle lidt rundt, hygge, og høre musik-jeg nåede også lige at tjekke facebook, inden min mobil løb tør for strøm!:)

Men ja, jeg tog selvfølgelig også et par billeder:












Tror snart jeg skal lave et indkæg, hvor jeg præsenterer vores katte, og heste?xD


Jep, og senere spiste vi så lidt aftensmad, og så besluttede mig, Ida og Alice så at gå en tur, så jeg greb hurtigt et gulvtæppe, som jeg så tog over mig, for jeg gad ikke rigtigt til at gå ud i vores gang, og tage en jakke:D
Men ja, det har jeg også et par billeder af:








                                                    Gulvtæppe-billede.



                                              Og så fik vi is(;(Isbåde)




Yep, yep, det var rigtig hyggeligt<3
I morgen går det til veteran-bile-træf i brørup;-)-Ikke så langt fra efterskolenC-:
Jeg må hellere stoppe, da min computer er ved at løbe tør for strøm..
Så, be kind to one another until we meet again! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar