fredag den 18. maj 2012

Shoppetuuur!!!(;

Så er det sket igen, jeg har været ude og SHOPPEEEE!!!,og det er bare noget jeg elsker, det er virkelig sådan en rar følelse, at bruge penge, på noget man har brug for..kan i give mig ret??..ja, det tror jeg lige i kan:)
Ja, jeg var jo ude og shoppe sammen med mine 2 lillesøstre<3
Men..men..men..meeeen..jeg tror ikk lige jeg skal købe flere ting foreløbig, for jeg brugte nemlig "Host..host" kr(;
Og her, mega søde læsere, får i lige et par billeder af mine shopping,"Gevinster":*

HER ER DEEE!!!!: :I
Hvid bluse med guld-pallietter.
Størrelse: 36.
Fra:H&M.
Pris:179. kr.


Lyseblå(Mega dejlig blød) striktrøje.
Størrelse: Medium.
Fra:H&M.
Pris:179 kr.

 Bluse med leopard-print.
Størrelse:S/M.
Fra:Vero Moda.
Pris:159.95 kr.

Hvid "Basic" t-shirt.
Størrelse:X small.
Fra:H&M.
Pris:59.95 kr.

Sort silke-agtig bluse-t-shirt.
Størrelse: Small.
Fra:Vero Moda.
Pris:179.95 kr.



En sort flydende eyeliner.
Størrelse: Say what?.
Fra: Matas.
Pris:69 kr.

Gliss hårkur.
Størrelse:øhh??..
Fra: Matas.
Pris: 16.95.

3 sanex-deoér.
(De dufter godt)..
Fra: Matas.
Pris: 3 for 50.
Ovenfra.
Fra siden



Et par dejlige grå sko(Af mærket Graceland )
Størrelse: 39.
Fra Deichmann.
Pris:Nedsat fra 249.95..til 124.




Og her er et par hurtige billeder for hvordan de forskellige bluser ser ud, på en person(De er ikke i så god kvalitet, for jeg havde lidt travlt, da jeg skulle på restaurant lige bagefter.)..


Men her er resultatet...
Og jeg undskylder virkelig meget for mine blomstrede leggins, men jeg skulle lige hurtigt have nogle underdele-ting på..xD

Blå striktrøje set bagfra.

Blå bluse.


Hvid bluse med guld-pallietter.
Hvid Basic-t-shirt.

Bluse med leopard-print.
Lyseblå striktrøje.






Sort bluse.



Sådan!!, færdig:)...
Håber i nød dette lille indløg(Som var extremt hårdt at lave, for det tog lang tid)..(:
Så..be kind to one another, until we meet again xD..

2 kommentarer:

  1. Hej Mai-britt!

    Fin blog du har dig her;-)

    Hilsen Ida

    http://inthislifeofmine-adi.blogspot.com/

    SvarSlet