tirsdag den 22. maj 2012

Mit fimsede digt:-I

Nå, hej igen, så er det vidst tid til mit MEGA fimsede digt, som jeg selv har skrevet!.
Åhrgh, neej, ok, her kommer det:)..(Har prøvet at lave en sang ud af det..)

"I can´t stop looking at you, or thinking about you.

My heart is like breathing out of air, when i´m near you.
And the hardest part is that, i can´t speak to you.
When you smile, i´ts like i´m dieing, and your smile is getting bigger.

I can´t stop looking at you, or thinking about you.

Your voice is like melting in my ears, it´s like the prettiest waterfall in the worl.
Everytime i´m walking by you, it´s like i´m about to hug you.

I can´t stop looking at you, or thinking about you.

You don´t know how much i wan´t you in my arms, or how much i wan´t you to hold me tight.
I wan´t your love, before i´ts too late.
And i will never forget you, i promise."

..Ok, ja, jeg ved godt det er ret fimset, men den dag var jeg bare sådan lidt, wtf, jeg skriver sku et digt, og det gjorde jeg så..:-)

Og baam, der har i det så:I

Be kind to one another until we meet again<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar