lørdag den 26. maj 2012

Grillday(;

Uff..hvor jeg dog elsker det danske sommervejr, når det er varmt-det er ikke for koldt og ikke alt for varmt-men ja, nogengange får man altså hedeslag!:-)
´
Idag startede min dejlige dag, med at mine 2 søstre, min far og jeg var ude til oldtimer-løbet(Det er noget hvor veteranbiler vises frem)..Og næste år, er det vores transam pontiac der skal med for første gang, da den bliver 35 år, og så er biler veteranbiler.

Jeg tog ikke nogle billeder til veteranbile-træffet fordi jeg var bange for at min mobil smeltede^^

Og så har jeg bare hygget, og slappet lidt af derhjemme^^

Og så kan jeg da lige præsentere vores katte:*


Stribe. Hunkat. min kat.

Harald. Hankat. Vores alles kat.

Pjevs. Hunkat. Lillesøster Ida´s kat.

Prudst. Hunkat. Lillesøster Ida´s kat.


Minnie. Hunkat. Lillesøster Alice´s kat.
Da vi så kom hjem, fra oldtimer-træffet, fik min lillesøster Ida den idé at lave et bålsted, et sted på vores gård, men hun udførte det ikke, så jeg tænkte"Ej, det kunne egentlig være spændende at lave et bålsted,"..så jeg spurgte min far hvor i vores have jeg måtte grave?, og så begyndte jeg ellers bare at grave:-D
Og det har jeg så et par billeder af:


....Men så kom min mor og så det, og sagde at der kunne jeg ikke lave et bålsted, fordi at det var for tæt på træerne- så alt det hårde arbejde var desværre spildt..Men så vil min far hjælpe med at grave det lidt bedre ud, så det ikke er så tæt på træerne(-;




 Og så skulle vi endelig grille, og spise udenfor<3










Kattene skulle da også have lidt tørfoder og vand.xD




Så skulle hele familien da også lige hen til mommark og have en is:)














Det var den dag:I

Be kind to one another until we meet again<3:)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar