onsdag den 30. maj 2012

Da jeg ikke nåede at lave et blogindlæg igår, fordi jeg kun havde 3 minutter til at skrive det i, og så skulle jeg VÆRE i seng, og så slukkede min computer også lige!...oh, good!:/(Imens jeg var igang med at skrive det)..

Så jeg skriver det nu:-)
I går var Kongeådalens Efterskole, henne ved Askov efterskole, til Askov festival!:)

Det var ok, da der ikke var så meget at lave der, men så gik mig og Christina, ligesom mange andre hen på den lokale brugs og købte et par småting, hmm..jeg skulle i hvertfald have nudler, for jeg var mega sulten, for jeg kunne ikke så godt lide det der var til middagsmad i går.:D


 *HACKER* *Beep.........BEEP* *WARNING!!!!!!* (Random) xD (Fra Christina)..^^

Noget af musikkern var god, Dem fra Kongeådalens Efterskole var i hvertfald, jeg sys det lød rigtig godt<3
Men så var det godt der lå en brugs, og en sø, med et par bænke, som man kunne slappe af ved, og handle i brugsen<3



Et outfit billede og 2 billeder fra pladsen:I

Musikken var fra 4-5 efterskole-bands, og da klokken var 19:00, kom Puls på(Det er et band)..men dem så jeg ikke, da man måtte køre hjem klokken 16:45 ca,  så det gjorde mig og Christina, og da vi kom hjem, spiste vi nudler og så Smosh-videoer(Smosh er nogle mega awesome youtube-brugere, ved navn Ian Hecox og Anthony Padilla)..I LOVE THEM(Smosh)..

Be kind to one another until we meet again<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar