søndag den 25. september 2016

Starter til crossdance-Mandag den 29 august 2016.

Smuk smuk facade på et hus.
Hvem vil ikke have et hus der ynder af succes og rigdom, formalitet og enkelthed?

Smuk bryllups-og eller fest-frisure.
Det er ihvertfald enormt friskt med blomster i hårfrisuren.
Om vinteren er en kakkelovn virkelig noget af det bedste.
Når sneen falder udenfor, og man sidder indenfor ved den varme ild og hygger med familien, kakao og sikkert en masse is.

Dyrene nyder også godt af af få lidt varme.

Yup, aldrig snyd en pige med kærligheden, for det rammer hårdere end med drenge.
Nu er jeg godt nok ikke en dreng...men piger er bare følsomme væsner, tro det eller ej.

Hvis fx en pige har et godt øje til en dreng, og drengen så skejer ud til højre og venstre at "denne her pige, hun er bare viiildt sød og woow, hvor vil jeg gerne lære hende at kende" (og det ikke er en selv)--oh, boy, you shouldnt have said that!!.nu er helvede løs..

Det er ikke engang løgn, at jeg engang kunne lide en( i rigtig rigtig lang tid..jeg dur bare ikke til at henvende mig til dem jeg kan lide...hahah), og da jeg hørte han var kommet sammen med en anden en..yup..i was broken for daaaaays...girl!.

Jeg tror de fleste piger har den samme tanke, når de møder en fyr, de syntes er ret sød(jeg gør ihvertfald) tænker efternavne sammen, fremtid, hvis nu det blev noget og alle mulige andre crasy things..osv..

Det er ret åndsvagt, men sådan er piger bare.

Nå, arbejdet kalder.



 Her er der lige et par informationer omkring det vi var oppe at se igår.
  
  




Jeg gik op til rema 1000, hvor drengene ville tage mig med. 



 Allerede kl 12:30 var det fyraften og drengene satte mig af og jeg kunne gå hjemad.

 Da jeg kom hjem havde min mor købt en pakke pølser til mig, fordi jeg sagde at jeg manglede kød.

Hahahah,...

Ida, Alice og mor er jo blevet vegetar.




 Jeg klager ikke..de er da ret gode.




 Til kaffe havde Ida bagt en super god æblekage.
Selvfølgelig vegansk, for Alice vil jo ikke spise mælkeprodukter mere. 

 Men den var da ret så god alligevel.
 Da vi havde fået kaffe gik jeg op for at lave lidt blog.

 Kattene fik deres mad, inden jeg skulle afsted til den nye sæson af zumba, som ikke er zumba længere, men en anden form for dans.


Hestene skulle også lige ind en tur. 



Jeg købte disse sko i 2012, da jeg arbejde med grise.
Det vil sige at jeg har haft dem i ca 4 år, så de har holdt længe.

Men idag gik det ikke længere, for jeg smed dem ud.







De er helt slidt nu..tak for 4 gode år sko, i var fantastiske...

I år skal jeg gå til noget der hedder crossdance, som er en blanding af cardio, balance, bodytoning og dans.

Zumba er jo bare dans i fitness-format.

1 time starter idag, og jeg glæder mig helt vildt meget.

Der er ikke zumba for mig i år så.
Eller jo, der er zumba i Sønderborg, Gråsten og Augustenborg, men på grund af bustiderne, så gider jeg ærlig talt ikke, for jeg gider ikke at skulle vente på bussen i 1 time, når vi er færdige med zumba-timen...Der er også ret mørkt, og jeg bliver lidt paranoid af mørke..jeg har heller ikke lyst til at blive kidnappet..







 Jeg fik idrætstøjet på.
 Og gik mod busstationen.







Jeg sad og ventede på bussen. 




  



 Som sædvanligt ankommer jeg alt alt for tidligt, da jeg gerne vil komme i god tid til ting...

Da jeg var kommet til den by det bliver holdt i, gik jeg ned for at hilse på mine med-crossdancere..der var mange fra mit zumbahold der var med.
Nu har jeg jo heller ikke været med til det siden jeg startede på kørekort, for teoritimerne blev afholdt lige på den samme dag og samme tid som zumba.





Det var rigtig sjovt til crossdance.
Man fik ihvertfald pulsen op, og det var noget helt andet end zumba, men der var stadig nogle af de samme dansetrin med i.


Da timen var slut en time efter, blev jeg hentet af min far.

Bustiderne er sgu åndssvage, for jeg skal vente i en time og 15 minutter efter crossdance, og det gider jeg da ikke.

Jeg hader bare at skulle hænge på folk der kan hente mig.
Jeg glæder mig så meget til at jeg selv kan køre.. 

 Hjemme igen.

Da vi kom hjem, sad vi og så lidt tv i stuen.


 Denne kropsshampoo dufter rigtig lækkert.
Er nem at få produktet ud af, og smøre den på sig.


Det er ihvertfald en af mine ynglingss-kropsshampooer, som jeg gerne vil købe igen.
Det er en stor flaske med 750 ml i, så den holder i lang tid.

Den koster godt nok også efter mængden, men så er man heldig hvis den en dag er på tilbud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar