fredag den 9. september 2016

Ser interviews med LOC-Søndag den 21 august 2016.

Jeg er ikke så vild med dette design.
Hvis jeg skulle kunne lide det, så skulle den negl der er hvid, være blå, og så ville det være et helt perfekt og enkelt design.
Hahahha...ja, det kan gå begge veje jo.
Jeg er vild med frisuren.
Jeg elsker når hår er farvet i alle mulige farver..det er såå vildt.
Hahaha..med H altså ...interessant.



Min ynglingssangerinde er jo Avril lavigne, og hun har lavet diverse fan-ting/merchandise. 
Selv om jeg er stor fan af hende, så er tingene godt nok lidt for dyre..men det er de nu altid, når det er fra kendte mennesker.




 Vi startede morgenen med morgenmad sammen,
 Forresten hedder hendes "tøjkollektion" Abbey Dawn.









Jeg startede dagen med at få hestene udenfor. 








Da hestene var blevet lukket udenfor, var det tid til at græsset skulle trimmes. lidt. 












Min farmors have er den smukkeste have nogensinde.
Hun gør også rigtig meget for at den skal være velholdt.
Hendes have er en stor del af hendes liv/interesse.

Der er også mange af gæsterne der vender tilbage for at se hendes have.



MEN det her træ..hader jeg absolut..det stikker som en i helvede, når man skal slå græs rundt om det.



De torne der..venter bare på at pløkke en spids gren i siden på lille mig, når jeg kommer fræsende på græsslåmaskinen.










 Imens jeg skrålede med på LOC:)


Og min farmor..ja..hun gik og lavede havearbejde over det hele.:)..ikke noget usædvanligt der:-D



 Muldvarpenes huller, er jeg dog heller ikke så vild med, for der kan ligge sten i jorden, og det går i skærebordet på græsslåmaskinen, hvilket ikke er så fantastisk godt. 

 Så dem skal man altid lige ud og træde ned.
Men så er der bare lavet nye næste dag.
Jeg skulle også lige have en trailer med ting fyldt ud på gulvet i værkstedet, da min far skulle bruge traileren.


  










 Og ind kom det, så traileren kunne være køreklar.

Derefter lagde jeg mig ud på græsset sammen med min dejlige kat Stribe og hørte musik.





  
    
Jajaj..hun kunne næsten blive balletdanser.C-: 

Efter lidt tid gik mig,Ida og far ind og fik kaffe ved farmor.
Alice lavede lektier og mor var ude at handle.


Vi havde fået så mange kager at jeg efter kaffen slappede af på sofaen.
Jeg gik all ind med dyne på.







   


Jeg lå og kiggede på interviews med LOC.












Imens jeg sad og så de interviews begyndte det at pisse ned med regn, så jeg måtte tage benene på nakken og gå ud og lukke hestene ind i tørvejr. 

Inden jeg skulle i seng, gik jeg og ledte efter mit rejsekort..jeg kunne slet slet ikke finde det.

Jeg har haft det i 1-2 år, og det har aldrig været væk før..så det forstår jeg ikke.

Det ligger enten i min jakke, eller i min taske, og jeg plejer aldrig at flytte det til andre steder end de 2 steder.

















 Derefter fik kattene deres mad.


 Denne her body lotion fra the body shop, dufter altså såååå godt af jordbær.


 Den er super god at smøre på, og fedter overhovedet ikke.
Jeg er meget fan af den.
 De er ret dyre sådan nogle her,...men vil da helt klart gerne købe en igen.
 Om aftenen sad vi og så the making of a princess, som handler om kronprins Frederik og kronprinsesse Marys møde med hinanden. 




Jeg blev faktisk enormt skuffet over filmen..jeg havde troet den var bedre...De gjorde Mary enormt snobbet, og slet ikke som den søde og empatiske person hun er..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar