tirsdag den 27. september 2016

Aussie-Onsdag den 31 august 2016.

 Jajajajja...god skuespiller..Robbie Amall.
 Hele tiden..hele tiden.

Jeg vil såå gerne se mig fra mit eget perspektiv af.

Jeg vil se hvor akavet jeg er i sociale sammenhænge, hvordan jeg står når jeg venter på ting, hvordan jeg ser ud når jeg spiser, sover eller løber.
 Det ville være sååååå meget nemmere bare at kunne sige til sit crush "hey, ved du hvad, jeg kan egentlig godt lide dig"

Eller hvis der er en person der er pisse irriterende, så ville man da gerne have modet til at sige, om personen ikke lige kan lade være med at hænge så meget på en osv.

Hahah..første gang jeg skulle køre en bil på vejen, der følte jeg faktisk at jeg sad med åben mund hele vejen.

Jeg kan huske at jeg tænkte"det her det må jeg da ikke, jeg er ikke gammel nok"

Selvom at kørelæren sad ved siden af og jeg var 22 år.



   Arbejdet kaldte igen.

Jeg plejer altid at have mit normale tøj på, når jeg spiser morgenmad og læser avis, og så snart jeg skal ud ad døren, tager jeg arbejdstøjet på.






Jeg blev ikke hentet idag, så jeg skulle selv tage bussen.
Derfor skulle jeg gå lidt tidligere op til bussen.


Afsted med mig. 










På arbejdet er vi ved at male.
Der er nogen sindssyg flotte røde stole, dem der ejer det hus, vi er ude at male ved har. 



Kl 13:00 fik vi fri, og jeg blev kørt hjem af en kollega igen. 

 Vores gamle post er nemlig også begyndt at arbejde der hvor jeg arbejder lige nu, så jeg er begyndt at kunne køre med hende til og fra arbejde.








Da jeg kom hjem, gik jeg ud for at få hestene ud, og så trængte jeg bare til at gå lidt rundt og slappe af, med kattene. 









 Jeg gik rundt for at smage på vores blommer.
De er nemlig rigtig gode.
Vi har omkring 10 blommetræer, så det er ikke så lidt.

 De her er sindssyg gode, men der er så meget saft i dem, at det er lidt øv, at ens fingre driver i frugtsaft.

 Vores pærere er også begyndt at titte frem.
Jeg elsker vores sukkerpærer, for de er håde, men smager mega godt.
Jeg bryder mig ikke så meget om bløde pærer..dem sys jeg ikke er så gode.



                           


Kattene fik deres mad. 

Og hestene kom ind.











 Jeg tog frivilligt til teori her til aftes, men jeg kom derud, og opdagede at jeg havde glemt min mobil i opladeren.

Sååååå jeg tog hjemad derefter med bussen.


 Og fladede ud til krop umulig.
Hahah..hvis nogen ved hvad krop umulig er, så er det et program med pinlige lidelser.

Det er faktisk virkelig spændende..












Der er mange der siger at denne shampoo dufter af bubblegum, og det gør den faktisk også.



 Jeg syntes faktisk at den duftede rigtig godt i starten, og nu mere man brugte den, blev man mere træt af duften.

Jeg husker at den gjorde ens hår lidt tungt, så jeg syntes ikke så godt om den.


Jeg er faktisk villig til at give den en chance og købe den engang igen. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar