lørdag den 17. september 2016

Arbejdssom dag udenfor-Torsdag den 25 august 2016.

Hvis du går og syntes alt bare går galt og ikke er som du syntes det burde være, så skal man ikke tabe modet, selvom man virkelig ikke tror på at det hele vender, og du bliver glad igen..for det gør det, sikkert..det bliver nok ikke som du virkelig ønsker at det skal vende..det vigtigste er bare at der sker noget,der letter trykket, din byrde, din sorg, eller din frustration.det bliver lettere med tiden.

Jeg har ærlig talt ikke været helt vildt glad den sidste måned, fordi jeg var frustreret over at jeg ikke kunne finde et job, eller at jeg ikke kunne beslutte mig om jeg ville ind på VUC igen..jeg gik med tanken om at jeg ville fortsætte på denne måde hele mit liv, og ende på gaden som en hjemløs.

Det ved jeg inderst inde, ikke kunne lade sig gøre, jeg tror bare jeg visualiserede det værste, sådan at det på en måde ikke var så slemt alligevel, og så jeg kunne slippe den forfærdelige tanke om hvad eller hvor jeg ville ende.

Det gik mig utrolig meget på, fordi jeg er så perfektionistisk og ikke kan klare at miste kontrollen over mig selv og ikke at have orden på mine ting.

Jeg elsker guld..og de her negle er bare for fede..de er dog lidt for lange, men flotte er de.
Hvide katte er bare så smukke.
Min første kat var jo hvid, med sort på hovedet.
Der er nogen der siger at hvide katte er døve, men jeg er ikke helt sikker på om det passer.
Min kat var jo ikke helt hvid, og hun kunne da sagtens høre.
Derimod, katte med 2 farvede øjne, der siges at den side hvor de  blå øjne sidder, det øre er døvt.

Hahah..jeg bryder dog ikke i gråd.
Men kender i ikke det med at man kommer gående eller kørende og der bare går sådan en lækker fyr fordi jer, hvor man bare tænker "hold da kæft, han ser sgu godt ud"-så ville man da liige ønske man kendte ham..hahah :)



Her til morges gik Ida igang med at gøre køkkenet rent, imens jeg sad og spiste morgenmad.
Det var lidt irriterende, for man er jo mega træt om morgenen.
Jeg sad også og læste lidt avis imens.


Jeg gik op til rema 1000, så drengene kunne hente mig der.


Jeg fik lige lavet et snapchatbillede. 


Til pausen blev vi nødt til at sætte os ind i bilen, fordi det var såååå varmt udenfor.
Vi har jo gået og arbejdet udenfor i solen hele dagen, mig og så 5 andre drenge.



 Ja..jeg har haft badetøjet på i de sidste 2 dage, fordi vi havde planer om at bade, når vi var færdige med arbejdet.
Igår nåede vi at bade og soppe lidt, inden vi kørte hjemad igen.
Idag kunne vi ikke nå det, da vi skulle være tilbage med bilen kl 13:00, og vi havde meget arbejde at lave idag.



  


10 minutter efter var jeg hjemme igen.


  

Da jeg kom hjem, fik vi alle 5(familien) kaffe og kage.




Efter kaffen skulle jeg lige have styr på en masse papirer og betale et par regninger.










Hestene komudenfor, så de kunne løbe rundt og nyde solen.





  




 Hegnet var knækket, så det skulle selvfølgelig ordnet, for hestene skal jo ikke stikke af. 

Derfor gik jeg igang med at fælde lidt brændenælder og græs/ukrudt med vores le.
Jeg ville gerne have haft vores buskrydder, men den virkede ikke, så den kunne jeg ikke bruge.
Det ville dog have været nemmere.



For den lå jo inde i vores værksted.














Men jeg fik da ordnet det, så nu fungerer det igen.


  





Derefter skiftede jeg tøj, da jeg ikke ville have at det kom til at stinke af hestelort, fordi jeg skulle muge ud hos hestene.

Jeg fik taget noget tøj på, der alligevel skulle vaskes.







Jeg havde arbejdstøj på, fordi jeg skulle arbejde.
Sommertøj, da jeg kom hjem.
Badetøj, da vi skulle bade og under arbejdstøjet.
Muge-ud-tøj, da jeg skulle muge ud.


Hestene skulle jo også lige have noget nyt og rent vand.










Så sprøjtede jeg lige lidt med noget vand, for det er jo også ret så sjovt.



Efter noget tid, skulle vi ud på marken og have samlet 44 halmballer til hestene.

Vi får jo vores halm tærsket og får det solgt videre.
Nogle af de strå der ligger tilbage får vi presset og de bliver brugt til hestenes bokse, så de står blødt og varmt.

Først skulle alt det "gamle" halm ud, så vi kunne få de nypressede halmballer til at ligge i bunden.               '

Mig, Alice og far fik kørt traktor og vogn ud på marken, og så samlede vi ellers bare de 44 halmballer op i vognen.
Far kørte, Alice sad i vognen og rettede halmballerne til, imens jeg løb hen og samlede dem op, kastede dem op i vognen og samlede en ny op.
(Ida var hos en veninde)























De "gamle" kom ud at stå, da de skal bruges først.







Sættet var vores massey fergusson traktoten og så vores den store vogn. 

Jeg havde jo været igang hele dagen..først arbejde, lave hegn, muge ud og så rende rundt på marken efter halmballer, så jeg var varmet op.

Det var også skide varmt, men mega fedt at have været igang en hel dag.

Der er ikke noget jeg hader mere end ikke at lave noget.


Vi var færdige ved en 18:00-tiden.



Da vi var færdige havde vi det såååå varmt, at farmor inviterede os på is.


Vi var inde ved farmor i ca 2 timer, hvor vi bare spiste is, blommer og snakkede:)

Jeg elsker at være sammen med familien, det giver et friskt pust og det er jo også så hyggeligt.

Efter isen kunne hestene fint komme ind igen.

Far havde bare parkeret traktoren et ret åndsvagt sted..hahaha...:)




Da den var blevet flyttet, kunne de så komme ind.











Og kattene fik deres mad.




Vi kunne da lige nå at se bonderøven.

For nu starter sæsonen jo igen.
Jeg elsker at se bonderøven, da jeg nemlig drømmer om at have lidt a la det han har ved siden af mit job engang.




Det er bare så skod, at det kun varer 30 minutter, for det er altså utrolig spændende alt hvad han fortæller og laver.

Denne her kropsshampoo, kunne jeg virkelig godt lide.

Den duftede rigtig godt og rent, og indholdet var sååå nemt at få ud.

Den gjorde ens hud dejlig blød og skinnende, og fugtede huden på en god måde.


Jeg ville gerne købe den igen.
Jeg mener bare den er ret oppe i de høje priser.

Jeg købte den også dengang jeg tjente rigtig mange penge.
Såååå lad os nu se. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar