tirsdag den 27. september 2016

Glemte mine sko-Torsdag den 1 september 2016.

 Åh, ja, det er så akavet, hvis man ikke lige ved hvordan personen er, og hvilke interesser man kan snakke om.

Eller hvis man er henne ved en ven og vennen efterlader en med sine forældre, fordi hun/han skal på toilet.

Hahah..om morgenen så er jeg faktisk altid mega frisk og Ida og Alice hader det, for de er enormt trætte, når de står op.

Jeg elsker at snakke om alt muligt mellem himmel og jord, når jeg vågner, for jeg er jo bare frisk.

Lige nu står mig og Alice op på samme tid, og er ude på badeværelset og gøre os klar til dagen på samme tid, hver morgen.

Jeg står altid og knævrer løs, om alt muligt, så Alice beder mig tie stille ret mange gange i løbet af de 20-30 minutter vi står derude...haha..

Om aftenen er jeg altid mega træt, derimod er Ida og Alice okay friske og knævrer løs, mens jeg bare ikke gider at bruge energi på at snakke :)
Haha..


 Det er jo vigtigt at passe på sin krop, og tænke over at man ikke skal proppe junk food i den hver dag, men istedet for bare vænne sig til at spise junk food højst 1 gang i ugen, eller mindre.

Mit junk food forbrug er nok 1 gang hver 2 uge.
Jeg spiser nok slik hver weekend, men prøver at holde mig indenfor grænsen i ugedagene.

Dyrk motion, fordi det er sjovt, og ikke for at presse dig selv.

Jeg har altid elsket at dyrke motion.
Har gået til spring-og-rytme gymnastik, zumba, bokwa, crossdance, spejder.
I fritiden har jeg altid været glad for at gå, løbe og cykle.
I alle de fritidsinteresser har vi altid været enten udenfor eller bevæget os meget.
Da jeg gik på Midtals friskole, så havde vi hjemmebesøg et par gange i løbet af mine 10 år jeg gik der.
Jeg kan ikke huske hvor mange gange min klasse havde hjemmebesøg.

På det besøg sad vi inde i vores stue og spiste kage, drak kaffe eller the, og snakkede om hvordan det gik i livet, på skolen og om vi havde nogle ideer til hvad klassen kunne lave af hyggelige ting.

Der var altid 2 lærere med(klasselæren og en anden lære fra et af de andre fag), eleven og så forældrene.

Jeg syntes altid det var såååå pinligt, når forældrene skulle sidde og snakke om hvordan man var herhjemme og om de følte at det gik godt eller dårligt med nogle af fagene eller om der var noget man skulle tage hensyn til.

"jamen Mai-Britt, hun er så god til dansk og er en af de bedste til engelsk i klassen".."hun klarer sig godt".."hun rækker fingeren mere op, og det er jo godt" osv osv.

Men det var da ret hyggeligt alligevel.

     


Jeg vil såå gerne se denne film, fordi at Christopher jo snakker til en af karakterne, og hans stemme er jo bare for lækker. 



  
 Denne her kunne jeg virkelig også godt tænke mig at se.







Mig, Ida og Alice skal helt klart ind og se denne her på et tidspunkt hvor vi alle har tid.
Det bliver efter at mor og Ida har været på ferie i tyskland.
De skal på ferie i tyskland sammen med min mormor..hvor de skal besøge min mormors søster der bor i tyskland.
Jeg var jo med sidste år.


Eller denne her film.
Der er såå mange film man gerne vil ind og se. 


 Efter arbejdet skulle jeg lige på biblioteket for at hente en bog.

Jeg har lånt den en gang før, men da jeg ikke blev færdig med den, før den skulle afleveres, så lånte jeg den da bare igen.


 Jeg havde bestemt mig for at jeg gerne ville i fitness.....men så opdagede jeg at jeg havde glemt mine idrætssko.
Det er nok det vigtigste at have med inde i fitnesscenteret..for man kan jo ikke lave fitness i arbejdssko, det ville ihvertfald se kønt ud på et løbebånd.

Øv, øv og øv...sååååå jeg kunne ikke komme i fitness idag alligevel..Jeg havde endda glædet mig rimelig meget.

 Så tog jeg hjem.


  Alice havde fået fri, lige da jeg skulle til at tage bussen hjem, så vi tog den da bare hjem sammen.
















På vej hjem, mødte vi vores mor, der var på vej til rema 1000, så vi kørte lige med hende hen for at handle. 






 Og så var vi hjemme igen.
Der er opstået et ENDNU MEGA IRRITERET PROBLEM...
Jeg kan IKKE lægge mine snapchat-videoer ind mere, og jeg ved simpelthen ikke hvorfor, for jeg har altid plejet at kunne lægge dem ind.

Jeg har så forsøgt at lægge den ind som et billede..så vises den bare ikke som film..håber virkelig at det virker..for det er sgu da skide irriterende.






 Der skulle lige vaskes en maskine tøj.
Pinkey og Bruno kom udenfor.


 Se hvor glad han er.:)
Med vind i håret og det hele.


 Smart i en fart, det er da det de er ;)



  

Jeg havde købt et franskbrød på rema 1000, fordi jeg syntes godt vi kunne have lidt familiehygge.
Så vi sad alle sammen og hyggede os med lidt kaffe.

 De her vindruer er de bedste jeg nogensinde har smagt.
Når jeg ser det mærke, så ryger de ned i min kurv med det samme.
De smager sååå godt, de er stenfire og så er de også bare kæmpe store.

Nu skulle græsset have en omgang klipning.











 Der var nu liiidt køligt i vejret her til aften.
Så trøjen var godt trukket ned over fingrene.








 Efter at græsset var klaret, kom hestene ind i varmen og til deres mad igen. 

Hver dag når hestene skal ind, så giver Pinkey et kæmpe brøl fuld af begejstring, for han skal jo ind og have mad.

Jeg kan desværre ikke visualisere brølet, da jeg ikke kan få den video ind jeg fik af brølet, fordi det her lort ikke virker...men videoen er inde på min instagram på grisen60, så det er der man skal finde den.
Den er også på min facebookprofil..og den er kun for folk jeg kender, så der kan mine venner kun se den













  



Ved aftenstid besluttede mig og Alice os for at vi gerne ville i fitness.
Så vi tog bussen til Sønderborg. 




Vi ventede i skuret.







Imens jeg stod på løbebåndet lavede jeg mig et opslag på instagram.
Det var da vildt underligt at gøre, imens man løb på løbebånd..men jeg havde bare lyst til det, så derfor gjorde jeg det. 



 Lidt efter ville vi gerne hjem igen.
Vi havde trænet nok for i aften.
 Vi skulle lige vente 10 minutter på at der kom en bus og samlede os op.

Nu er der jo ved at blive mørkt.
Jeg er hunderæd for mørke..så detvar ret så uhyggeligt.





En 20-30 minutter efter var vi hjemme. 





Jeg elsker denne hårlak.
Den er god at holde på.
Produktet kommer ud godt fordelt. 

 Dufter fint nok, så den er til at holde ud.

Lakken holder håret/krøllerne oppe rigtig rigtig godt.

Jeg skal helt klart indkøbe den igen.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar