søndag den 18. september 2016

Køber lidt fredagsslik-Fredag den 26 august 2016.

Det er virkelig et smukt værelse.
Ville faktisk gerne have et værelse der så flot og elegant ud.

Vildt fede sko.
Man kan sagtens have sådan nogle sko på i skole(dog ikke hvis man skal have idræt) det har jeg gjort et par gange.
Hahah..det startede med at hesten trak menneskerne, og sidenhen er der kommet for mange veje og for mange biler, så det næsten er umuligt at hestene kan sættes foran en karet/hestevogn.
Uff..Robbie Amall.
Okay, det der look er faktisk lidt uhyggeligt..haha..but anyway,,hes a hootie.

På mandag har jeg fri, da jeg skal noget spændende om morgenen.

Idag stod dagen faktisk bare på arbejde, og da jeg kom hjem, fik vi kaffe, og snakkede.

Hestene kom udenfor i det gode vejr, for der var også ret varmt idag.

Lige inden aftensmaden ville jeg lige cykle på brugsen, for at købe noget slik, for det er jo fredag.
Og jeg var lidt lækkersulten..:)





Jeg havde fuldstændig glemt at der var høstmarked i byen idag.
Vi plejer at være med til det, når der lige er en i familien der husker det, eller ser at det er på gaden.
 
Det er faktisk ganske hyggeligt, for der er ret mange mennesker med til det.
Der er jo heller ikke så mange mennesker i Guderup by til dagligt, og så er det da lidt hyggeligt, når der endelig er mennesker der går og hygger sig i byen.




'
Efter at jeg havde fået købt slikket, så  gik turen hjemad igen.



 


  



Mormor kom på besøg her til aften, hvor hun bliver i et par dage.
Så til aftensmaden fik vi kartofler, forloren Hare og brun sovs.
Ida, Alice og mor fik dog ikke forloren hare.


  Det er så hyggeligt når gæsterne hygger sig ude på vores gårdsplads med grillen og deres lækre mad. 

Efter aftensmaden følte jeg mig lidt rastløs..på den måde at jeg gerne ville ud og lave noget, eller se noget.
Jeg gad ikke at sidde indenfor og se tv.
Så jeg gik ud og fodrede kattene. og fik hestene ind.

Da jeg havde klaret dyrene, gik jeg alligevel ind og så lidt tv.
Jeg var måske lidt utålmodig, da jeg havde 1 arbejdsdag oppe på forsamlingshuset den næste dag.
Jeg var nu lidt nervøs, for jeg har aldrig prøvet at servere før, og jeg ved at det indeholder at være en del social, og det er jeg en skovl til..



Denne her bodylotion har stået i lang tid, hvor jeg ikke har brugt den, så den begyndte at få en underlig kemisk lugt.
Jeg har dog alligevel brugt den helt op.

Der er dog inde parfume i den, da den er velegnet til allergikere.  

Den fedtede en lille smule når man smurte den på.
Ellers var jeg godt tilfreds med den.

Hvis den engang er billig på tilbud, kunne det godt ske at jeg anskaffede mig den igen, men så skal den bruges og ikke stå for længe.

Her i nat da jeg skulle sove, så var der en flue der fæs rundt i mit værelse..
Den satte sig på min arm, jeg baskede den væk..så satte den sig på min arm igen..jeg baskede den væk,,så kom den tilbage igen...rimelig trælst.

Jeg faldt dog heldigvis i søvn på  et tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar