mandag den 26. september 2016

Kursus i cv-skrivning-Tirsdag den 30 august 2016.

 Hahah..Ja, når man serverer noget de er mindre begejstret for, så får man ihvertfald blikket der siger" hey, det der..det kan jeg ikke lide..giv mig noget andet og bedre"

De vil bare gerne have mqad hele tiden..men man skal jo også passe på at de ikke bliver for tykke :)
 Hahah..jaaa..det er altid rart af få nogle gode input og tips fra vennerne, hvis man er igang med en samtale med en anden eller er igang med en hed face-book-debat.

 Oh, good!..just eyecandy.
Ja, der kan jeg godt være enig.

Jeg syntes faktisk det er tilpas muskler.

Jeg er slet ikke fan af for mange muskler til både drenge og piger.
Jeg kan godt lide det naturlige,

Hvis en dreng har for mange muskler ,og man kan se han har trænet sig op til det, så er det desværre et no-go fra min side...men hey..det er ikke det det går ud på..jeg kigger først og fremmest på personligheden..ikke udseendet..men selvfølgelig skal man være tiltrukket af personen..you get the point..

Idag skulle jeg på et kursus i cv-skrivning.
























Kursusstart var kl 08.30, så jeg tog bussen til Sønderborg til normal tid. 

For bustiderne..ja..de passer sgu ikke helt til de ting man skal hen til..så derfor skal man tage den i god tid.
 Det her kunne være såååå fedt at komme med til.
 Da jeg var kommet til sønderborg, var der stadig lang tid til at jeg skulle møde til kursuset, så jeg fulgte Alice hen til sin skole, og så gik jeg mig en lille tur.







Jeg gik ned mod havnen.


 Jeg fik brugt den lange time helt fantastisk på havnen.

















  



 Og endelig da klokken nærmede sig de 08:30 gik jeg hen til lokationen hvor kursusset skulle afholdes. 
 Alligevel kom jeg derhen alt for tidligt igen.



 Da klokken rundede de 12.00 var kursusset færdigt.

Det var helt klart lærerigt at være med til, for man lærte virkelig hvad der var attraktivt for virksomheder og arbejdsgivere.
Man lærte hvad man ikke skulle gøre eller skrive på en ansøgning eller på sit cv og hvad der var virkelig godt at gøre.

Vi fik en masse tips, og hørte et foredrag med en der rekrutterede medarbejdere, og hans oplevelser med at ansætte folk.

Det var inspirerende, og jeg fik skrevet en hel del ned.






  Jeg skulle lige ind i borgen og se, inden jeg tog hjemad igen.







Lagkagehuset skulle også lige have et besøg af mig, for min mave trængte til noget kakao.





Så tog jeg hjem.
Der var alligevel lidt ventetid, så derfor kunne jeg stadig nå at nyde min kakao. 





 Jeg sad og ventede på bænken.
Der var en der sad ved siden af mig(dog ikke på bænken) og han røg en cigaret..Det stank..det var ikke rart.
Når man ikke selv ryger eller ikke har nogle rygere i familien andet end min mormor, så er røg forfærdeligt.

Jeg kunne næsten ikke drikke min kakao, for jeg var lige ved at kaste op.






Så var bussen der. 

 Jeg var faktisk ret træt idag.
Vi sad jo og hørte på en der snakkede i ca 4 timer..så det var lidt trættende.

Da jeg var stået af bussen, gik jeg hjemad. 






Så var jeg atter hjemme igen. 

 Ida havde bagt en super god og smagfuld kage.







Ud med hestene.







Jeg sad derefter og så youtube-videoer, for jeg var bare såååå træt. 



Da jeg havde sat det halve af aftenen og set videoer, og nærmest døset hen i drømmeland skulle jeg ud og tage hestene ind igen.
(Her taler vi altså om et par timer) 






Pinkey er super dygtig til at filtre sig ind i de hersens "blomster".
Så jeg står hver dag og piller dem ud af hans hale og man.
Haha..damn de kan filtre sig ind.




 Kattene skulle også lige serviceres lidt.

 Ida skulle til guitar, så mig og Alice valgte spontant at tage med for at gå i fitness.








 Der var vi lige indtil at Ida var færdig med guitar. 



Vi kørte så hjem igen efter fitness og guitar. 

 Jeg ville gerne have en chokolade-drik..men hvad gør jeg?
Jeg trykker det forkerte tal ind, og får vaniljesmag.

Jeg hader alt hvad der smager af vanilje..jeg kan simpelthen ikke lide den smag.


Men så hælder jeg da bare lidt i min kakao, og så er det ikke så slemt mere. 



De her piller, har jeg taget i mange år.
Siden 2012.

De vedligeholder hår, hud og negle.



 Min hud er såå underlig lige for tiden, og det har den faktisk været i 1 år nu..i dont get it.

Sååå jeg ved faktisk ikke helt om de hjælper så meget på huden.

Mine negle gror dog som vandvid, så de virker på neglene..helt klart mest på neglene.

Jeg  vil ikke sige at de gør en stor forskel på håret, men jeg tror faktisk at de hjælper lidt på dit hår.
Jeg vil dog ikke sige at det får dit hår til at gro voldsomt, men de hjælper da lidt.


 Jeg kan da stadig godt lide at tage dem, så det bliver jeg ved med, for de er super gode til neglene.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar