søndag den 11. september 2016

Graver skræpper op i regnvejr-Mandag den 22 august 2016.














 Jeg tror ikke jeg ville læse bogen færdig, da det da ikke ville være spor sjovt at læse på forhånd, hvor, hvem og hvad man ville blive gift med, hvor mange børn man får, hvor man kommer til at bo.
Hvilke følelser man kommer til at opleve igennem livet..alt sådan noget..ville jeg ikke vide.
Jeg vil da gerne overraskes med hvad der kommer til at ske i mit liv.
Men jeg ville rigtig gerne bekræftes om jeg overhovedet finder livets kærlighed(dog ikke hvem det er) og om jeg nogensinde får nogle børn(jeg vil dog ikke vide hvor mange og kønnene)

 Jeg vil mega gerne selv prøve at få lavet henna en dag.
Det er sååå smukt og det holder vidst også i ret lang tid.
Har bare en fornemmelse om at det er rimelig dyrt at få lavet, men som sagt..jeg har ikke prøvet det før.

 Det ligner snart min farmors have.
Den går også rundt i en ring, med blomster i yderkanten.
Store haver er bare det federer end en lille københavner-have..hov vent..de har jo ikke engang en have..:)



 Det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg elsker sommeren.
Man er bare i bedre humør om sommeren og man skal ikke have et tons tøj på, bare for at gå ud og hente posten eller fodre dyrene.
Næh nej, man behøver slet ikke at tage sko på når man skal ud om sommeren.


Idag skulle jeg starte på arbejdet.


Ja..jeg kaldte det først vikarjob...fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle kalde det.











 For at kunne nå at komme derud til tiden, så skulle jeg gå op til bussen 06:45, så der kunne jeg ikke lige følges med Alice op til bussen, da hun normalt går kl 07:00.





 Tro det eller ej, jeg farede vild...
Som sædvanligt..hahah..
Men jeg nåede det heldigvis, så jeg var der 5 minutter før man skulle være der.




 Da jeg kom derhen, var der kun drenge på arbejdet, og jeg tænkte bare "åh, gud, hvad har jeg nu rodet mig ind i"?
Jeg følte slet ikke det var noget for mig.
(hvis i ikke fik det med, så er jeg begyndt at arbejde i vej og park, fordi jeg simpelthen er nødt til at tjene penge nu)..altså hvem er ikke nødt til det?
MEN da vi kom ud og fik gang i arbejdet, så var det faktisk ret hyggeligt.

Jeg var sammen med 3 drenge på henholdsvis min alder og en anden mand på måske 40.
Vi skulle ud og lave en masse ting på et offentligt område, der skulle gøres klar til brug.

Det blev faktisk en ret hyggelig dag alligevel.
Jeg blev faktisk ret inspireret af dem, fordi de havde en meget interessant snak om elektronik og nutidens ungdom..inspirerende.

Vi får jo normalt fri kl 13:00, men idag, så begyndte det at regne ret voldsot, og så skulle vi jo hjemad...
 Så da jeg kom tilbage til Sønderborg, gik jeg ind i borgen for at kigge mig lidt rundt.









Jeg skulle faktisk til et møde på VUC, fordi jeg måske tænker at starte på 2-HF igen..
Jeg er bare ikke helt sikker om jeg har lyst til at starte igen..men alligevel, så vil jeg rigtig gerne..jeg er så forvirret omkring det..

Det må tiden jo vise...





Jeg var bare derinde og fik snakket om jeg kunne nå at tilmelde mig og hvilken linje jeg så kunne komme ind på.
Jeg fik også en tilmeldingsseddel med. 




 Da jeg var hoppet af bussen tog jeg benene på nakken og vanrede hjemad.

 Og så var jeg hjemme igen.



Pinkey og Bruno sprang glade ud i det gode vejr. 







 Mig og Ida fik tændt de fine lys jeg lavede for nogle dage siden.
Vi skulle da lige se om de overhovedet virkede.





Til aftensmaden fik vi tapas og noget sovs.
Det smagte faktisk ret godt. 

Og en sjælden gang fik vi sodavand til aftensmaden.



 Efter aftensmaden gik jeg ud på marken for at grave skræpper op.
Skræpperne er ikke så fine at have med i høsten af hø.
Især ikke når hestene skal spise høet.


Men inden jeg gik igang med skræpperne, skulle hestene lige ind igen.



 






 På et tidspunkt gav det sig til at regne, men det var da helt okay..for jeg var forberedt med regntøjet.








 Da jeg havde fået nok regn og fået klaret den 1 mark-halvdel, gik jeg ind og fik mig et dejligt langt og varmt bad. 


 Nu skulle der hygges med lidt tv og familien.
Jeg undskylder at den ser lidt klam ud i toppen..jeg købte den for 2 år siden...hahahahahah..men den bliver smidt ud liige efter dette indlæg..hahah..

Den smagte også riiimelig klam..jeg cyklede endda 22 kilometer efter den, og et blad...hahah..
Det var dengang jeg arbejdede ved mine fætre, onkel og tante på deres gård..så ville jeg lige cykle til Vojens, bare fordi jeg havde lyst..hvad jeg ikke vidste, var..at der altså var 22 kilometer derhen og tilbage igen...
 Den smagte slet ikke af hindbær, som jeg sådan havde ønsket..men mere klam yogurt-agtig.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar