søndag den 18. september 2016

Hjælper til som tjener-Lørdag den 27 august 2016.

Hver dag er du et skridt tættere på din drøm, hvis du altså har en.
Du er et skridt tættere på at blive ældre.
Hver dag, er en ny dag, hvor du kan finde drømme, ønsker eller skabe nye projekter.

Denne her mobil ønskede jeg mig såååå meget.
Jeg tror ikke jeg lavede andet end at se youtube-videoer med den mobil i den periode.

Jeg fik den dog aldrig købt, for så fandt jeg en anden mobil, jeg hellere ville have.
Den mobil jeg købte istedet for, var en pink samsung galaxy slide(kan ikke lige huske hvilken model det var)

Hahah..dem bliver da pustet helt op til dobbelt størrelse, når først vandet kommer løbende.
Ja..det har alle vel brug for engang imellem.
Jeg vil ihvertfald gerne have 6 millioner dollars..det har jeg ikke noget imod.
Chokolade ville heller ikke være værst.
Men et kram fra sit crush eller sin familie, ville nok være det bedste.
Heldigvis er mig og min familie så heldige at vi altid krammer hinanden godnat, inde vi går i seng.


Idag skulle jeg jo op og hjælpe til på Guderup forsamlingshus.

Hey..det var da dem vi så til Sønderborg kulturnatten.
Bandet hed folkeklubben.






Jeg sad og fik lidt morgenmad, før jeg skulle afsted.
Og læste avisen.

Vejret var fantastisk og virkelig varmt, så det var da lidt ærgeligt at jeg skulle have lange bukser på.

Jeg havde fået gjort cyklen klar til afgang.
Jeg skulle møde kl 11:00, så jeg cyklede 20 minutter før.




Og var der efter 5-8 minutter, for der er ikke så langt.

 
Jeg ved godt min cykel siger underlige lyde....haha :)
Arbejdet bestod i at betjene folkene der var til fødselsdagen der blev holdt idag.
Rydde op, servicere, give gæsterne mad på deres tallerkener.
Jeg servicerede børnene, fordi at jeg jo aldrig havde prøvet det før, og børnene var de nemmeste at servicere.

Kl 16:00 var arbejdet færdigt, og gæsterne og jeg kunne tage hjem.


Det var rigtig fedt at pr've at arbejde som tjener, men det var også meget hårdt socialt, fordi man skulle henvende sig til gæsterne og spørge om de manglede noget, eller om de var færdige med deres sodavand eller øl.
Det var ret grænseoverskridende, for jeg ville aldrig henvende mig til folk på den måde, i det virkelige liv, her blev man jo skubbet ud i det.
Jeg kan godt lide at blive skubbet ud i ting som dette her, fordi der bare ikke er en nem vej udenom, så skal man bare gøre det, indtil det er færdigt.

Når man skulle give dem kød, eller tarteletter, så var man bange for at spilde på dem.
Jeg skulle også hælde vin op i glas, og det har jeg heller ikke gjort før, men det gik da ret godt.



Og 5-8 minutter var jeg hjemme igen.






Da jeg kom hjem, fik mig, Ida, Alice, mormor, farmor, far og mor kaffe ude i udestuen. 


 Derefter skulle jeg også lige servicere kattene med mad.
Og det kunne de jo godt lide(-:


Da kattene havde spist sad jeg og hyggede med dem udenfor.





Denne shampoo er den anden jeg brugte da jeg var i praktik med svin oppe hos min onkel, faster og 2 fætre.

Den dufter bare såå godt, og bringer sååå mange minder frem. fra den tid.
Jeg savner faktisk den tid, da jeg faktisk godt kunne lide arbejdet fra 06:00 til 16:30-17:00-jeg arbejdede virkelig hårdt dengang. 

 Jeg bliver helt nostalgisk af at dufte på den..jeg bliver glad, men også trist.
Den tid er ovre nu, og kommer nok aldrig tilbage igen..men jeg er også glad for at jeg gennemførte et helt år, med hårdt arbejde, og kun fri hver 2 weekend.
Jeg arbejdede 14 dage, holdt fri i 2 dage, og så arbejde jeg igen.





Jeg ville helt klart købe denne shampoo igen, da den  dufter dejligt, frembringer et utal af minder.
Gør håret vildt dejligt og blødt efter en tur i svinestalden med hårdt arbejde og den skåner også håret.

Så den er bare helt perfekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar