mandag den 12. september 2016

Fantastisk dag-Tirsdag den 23 august 2016.

 Min lillesøster Alice nægter og jeg mener virkelig nægter at benytte offentlige toiletter..det har hun altid gjort..hun syntes det er SÅÅÅ klamt.
Hun kaster næsten op, bare ved at kigge på et offentligt toilet.

Jeg er ikke så sart..der skal bare ikke være lort over det hele...hahahah..too much information.
 Hahahah..jeg er faktisk aldrig blevet glemt i en butik.
Min lillesøster Ida plejede altid at "stikke af", når hun var på indkøb med min mor eller far, da hun var lille
Hun gad absolut ikke at gå sammen med nogen-hun ville gå selv..meget selvstændig..haha :)
 Flot design..det ligner bare skelet-hoveder, der er printet på neglene, og jeg hader skelet-hoveder.
Det er sgu da dumt, så tror drengen jo at pigen ikke bryder sig om ham..haha..det ville jeg nu ikke gøre.
Men ville jeg overhovedet gøre noget?-nææh..jeg kan bare ikke finde ud af "det der" "love-game"..haha..

Nå, men idag skulle jeg også på arbejde, og det glædede jeg mig jo til, fordi det var så hyggeligt igår.











 Drengene ville hente mig oppe ved rema 1000, her kl 08:30, fordi vi skulle et andet sted hen idag.
 Jeg tager jo ikke som sådan billeder. når jeg er på arbejde, så hele den her arbejdsdag virker meget kort for jer...haha...
Vi var idag ude på en gård, hvor vi skulle lave lidt oprydning og hjælpe til.

SÅ efter arbejdet satte drengene mig af ved rema1000 igen.

 Jeg nød denne her dag-det var virkelig hyggeligt.
 Altså der er omkring 11 drenge, og et par andre ældre..

Men idag skulle jeg ud sammen med 5 drenge og så mig.
Jeg har det faktisk bedst sammen med drenge arbejdsmæssigt.

Det er bare så enkelt..ind i bilen, højt musik og så derudad..hen arbejde, snakke, arbejde, pause, arbejde, ind i bilen højt musik og så hjem.

Det er også fint at arbejde med piger, men der er bare for meget fnidder involveret, og jeg er ikke til fnidder, det går lidt ud over arbejdskvaliteten..Når jeg arbejder, så går jeg all in, og gør mit bedste, og så går det ikke med så meget fnidder.

 Så var jeg atter hjemme.
 Ud med hestene.

 Minnie var med på opdagelse.










 Jeg fik vasket lidt tøj også. 

Vejret var da såååååå lækkert idaaag:-P

Vi fik lige kreeret en lille fotoserie..hehe..:)









  





 Kl 14:20 bevægede jeg mig op til bussen, da jeg skulle i fitness med en veninde kl 15:00.





  

At vente på bussen.
Selvom jeg synger mega dårligt, så skråler jeg da alligevel med på sange.

Efter 24 minutter ankom jeg til fitness.

 Efter 1,5 timers fitness, sagde vi mojn og jeg ilede ned til Sønderborg, da jeg skulle nå en bus hjemad.



 Grunden til at jeg render rundt med ærter i en pose, var fordi vi lige var i Lidl.
Og jeg elsker jo ærter..jeg kan ikke få nok af dem.

  



Jeg skulle jo også lige nå ind og hente en bog på biblioteket.  









 Jeg har allerede læst lidt i n´bogen, men blev ikke færdig med den, så den skulle jeg lige aflevere, og nu har jeg så lånt den igen.
 Så gik tuen hjemad igen.



Og jeg gik hjem, da jeg kom ud af den varme bus. 











  





 Hjemme igen igen. 




Lige da jeg kom hjem, så skred hele familien..øv øv,
Ida skulle til guitar.
Mor og Alice tog ud for at handle og far skulle hente nogle dele til en bil. 

Jamen hej hej familie:)Efterladt alene hjemme :-I

 Så gav jeg mig til at fodre kattene, og tage hestene ind.






Om aftenen fik jeg set skru tiden tilbage..det følger jeg nemlig med i jo. 



Jeg kunne slet ikke lide denne hårspray.
Den skulle kunne få håret til at holde bedre og give mere volumen...men men men..den gjorde ens hår fedtet, og man følte man blev kvalt i dens lugt..
Så jeg er  MEGET glad for at den ryger ud nu.

Jeg fik den gratis..i ved, når man har den der app (matas point..club point..jeg ved ikke lige hvad navnet er på den app)..så når man køber noget i matas, så får man point, og derfor kunne jeg få den gratis, af de point jeg havde optjent.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar