torsdag den 29. september 2016

Fredagsshopper-Fredag den 2 september 2016.



 Det er så fedt med mange ringe på en gang.
Det er så cool.
Det eneste øv ved at have mange ringe på på en gang, er at man hænger fat i sit hår, hvis man liige skal stramme hestehalen, eller klø sig i håret...man hænger fast i sine bukselommer, hvis man har haft hænderne i lommen.
 Jeg ELSKEDE det her minestryger spil, da jeg var lille.
Jeg hadede dog når man ramte bomberne, det var jo skide irriterende.
Det var såå fedt hvis man kunne trykke på alle felterne uden at man ramte en bombe.
Jeg har faktisk lige spillet det lidt, haha..det vækker jo minder..da mig, Ida og Alice var mindre så sloges vi om vores delecomputer, fordi vi så gerne ville spille  minestryger.
Vi havde en gammel stationer, hvor vi kun måtte være på i en time, skiftevis.

 Min søster Alice har faktisk sådan en kæmpe blyant der.
Den er bare ikke nem at spidse, for der findes ikke rigtig en spidser der er så stor.

Ja ja..jeg har været der.
Jeg var helt vild med disse form for blyanter da jeg var mindre.
De var da sååå seje, og man kunne selv vælge hvilken farve man ville have..det var jo bare luksus.

Jeg startede som altid med at læse avisen, imens jeg spiser morgenmad.




På arbejdet er vi ved at male en gård, som skal gøres klar til spejdernes landslejr 2017.

Vi er ved at male det der skal være centralen for internet, rådgivning, spørgsmål, kontor osv.
Nogle af de andre er ved at rydde op på loftet..det trænger også..det ser ikke for godt ud.;)




Det har jo været en gammel gård, med tjenestefolk osv.
Senere en millitær base.





  


Jeg har jo været spejder i 8 år, og det er jo næsten et halvt årti..såååå man savner det riiimelig meget.
Det var sådan et godt fællesskab man havde, og lejrturene var så hyggelige.
Jeg lærte sindssyg meget på de år,og det var virkelig fedt.

Dem der syntes at det at være spejder er røv kedeligt..bare skrub af, og hold jer væk..for det er vildt fedt..syntes jeg.

Jeg var jo med til liv 07 i 2007, sammen med pigespejdere fra hele verden.
Afrika, zambia, tanzania, sverige, norge, england, frankrig.
Det var sååå specielt, og jeg ville ønske jeg kunne opleve det igen..det var såååå fedt.


Kl 12:00, fik vi fri og kunne tage hjemad. 

Jeg blev sat af i Sønderborg, da jeg gerne ville tage bussen hjem.






Jeg havde nemlig lyst til at shoppe lidt i H&M..hvem har ikke det..man skal jo bare lige ind og snuse lidt. 







Jeg får altid samlet sååå meget sammen..dog må man kun have 7 ting med inde..jeg kunne da godt tage flere ting med...typisk mig :-P









 Jeg fik ikke købt denne..men overvejer det rimelig meget..for den var ret fin. 

Skal dog ikke have bukser på indenunder, hahah:)







Jeg fik faktisk købt denne her bluse..den er såå fin.




Yup..Det ender næsten altid med at jeg kommer til at købe noget:)




På vejen hjem mødte jeg lige en fra min gamle VUC-klasse..vi fik snakket lidt om alt muligt:)
Jeg savner den tid på VUC ret meget, på trods af at jeg kun fik 1 år i klassen..så har det alligevel betydet meget..
  

Og så gik jeg hjemad.
















 Hjemme igen. 




Hestene kom lige udenfor. 







Det her er finsk brød.
Nogle kager jeg godt kunne lide engang.
Men ikke mere..
Da min bedstefar var syg i 2004, lå han på sygehuset...Ingen ved hvad han fejlede, men han var meget syg..det startede med noget blodforgiftning..tror jeg..vi har aldrig rigtig fået at vide hvad han fejlede(vi var så små dengang..jeg gik i 4 klasse..må have været 10 år ca)..ellers har mine forældre skjult sygdommen for os, da vi var så små..

Jeg kan bare huske at vi gik ind på hans sygestue på sygehuset, hvor min mormor havde købt finsk brød.

Fra den dag hadede jeg de kager..jeg bliver så sur, ked af det og meget trist, af de kager.

Jeg bliver sur på universet fordi min bedstefar blev syg, og ked af det fordi jeg savner ham så meget.. jeg fik kun 10 år sammen med ham.

Han elskede og holdt meget af sine børnebørn(mine søskende, og vores fætter og kusine)
Jeg fucking hader de kager..jeg kan ikke spise dem mere, for de minder så meget om den tid..og jeg får det der billede frem, hvor min mormor byder mig en kiks, jeg tager en, men jeg kan ikke spise den, fordi jeg var så ked af det.

Har lige et billede af min bedste Holger og mig.
 Min bedstefar var den allerførste jeg smilede til.
På det her billede havde jeg vidst fået hoste..hahahah..det er såå sjovt :)
  



Derimod elsker jeg kakao..jegkan ikke få nok af det.

Var lige ude og hilse på hestene lidt.















Og vaske lidt tøj. 


Nogle gange hænder det at jeg hælder forkert i en af de der "tragte" til vaskemiddelet.
Fordi jeg er sååå lav. at jeg ikke kan se op i tragten.. haha..

Jeg fik også hunget lidt vasketøj op.






Lidt senere på dagen kom min onkel og kusine på besøg.
Så vi fik lige lidt kaffe sammen. 

Da de var kørt skulle jeg en tur på posthuset.


 







  



    
 Og hjem igen. 





 Jeg skulle nemlig have hentet min goodiebox. 



Hjemme igen. 

De venter på deres mad, kan jeg se :-D


Hestene kom indenfor.

 

 Kattene fik lidt mad.
 Derefter gik jeg igang med at lave lidt aftensmad.



 Om aftenen var der hygge med familien.

Denne body lotion dufter såååå godt.
Den minder mig faktisk lidt om den måde min  lillesøster Idas hår dufter, og Idas hår dufter altid godt:)







Den er super nem at få produktet ud af, fordi den har et lille hak til dine hænder, så den er også nem at holde på.



Den gør din hud dejlig blød og frisk.

Jeg vil helt klart gerne købe den igen en dag. 



Omg yeeees:!!:)

Den 30 september skal mig og min familie til Aabenraa og se Mick Øgendahls show, der hedder fest.
Jeg glæder mig rigtig meget, da han er en af min ynglingskomikere.
Da vi var mindre, så plejede mig, min far og mine søskende at sidde i vores stue og se hans shows på dvder, og vi grinede så meget af det:-P..det var tider-vi var faktisk til et af hans show for nogle år siden i Alsion, og det var virkelig et fedt show.

Han er såååå sjov og dygtig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar