torsdag den 1. september 2016

Kaffe og kage på stranden-Onsdag den 17 august 2016.

 Jeg forstår ikke at de kalder neglene for jade nails..mon det er en ting der hvor neglene er lavet, eller så er det bare fordi at kunden hedder Jade?

Der er jo noget der hedder sct Patricks day i irland, og deres farve er jo grøn..så mon ikke at det er lavet specielt til den lejlighed.
 Jeg tror de fleste af os ønsker et forhold, hvor man møder hinanden og straks føler at der er noget specielt imellem parterne.
Man føler ikke at man kan "leve uden den anden", og bare må være sammen og snakke med hinanden.
Føle sig godt tilpas i hinandens selskab.
Det er dog ikke sådan det er i de fleste menneskers liv..der møder man hinanden og først efter lidt tid, så finder man ud af at "hey, han/hun er sgu helt cool../ham/hende vil jeg da gerne lære at kende.
 Hahah..det har jeg prøvet såå mange gange, og det er ekstremt pinligt at blive "opdaget" af ens crush, at man bare har sat og stirret på hans guddommelige ansigt.
Altså jeg kan sagtens bruge et par minutter på at iagttage mit crush(ok, nu lyder det bare som om at jeg stalker mit crush..det gør jeg dog ikke..det er for creepy..)
Hhaaha..Jeg føler faktisk at jeg ser enormt træt ud, uden mascara på.
For mig er mascara det vigtigste makeup, for det frisker bare lynhurtig en op, så man ikke ser så træt ud mere.
Jeg kan sagtens gå uden makeup, det har jeg det ikke svært med.
 Nuurh..jeg ville dog aldrig klæde mit barn i sådan et kostume, ude i offentligheden.
Derimod hvis mit barn selv ønsker at have det på i børnehaven, så skal han/hun da have lov til det.
Fastelavn er jo også en god mulighed for at tage sjove udklædninger på.
Men sødt, det er det virkelig.:)






Jeg startede morgenen med at sidde og ringe til folk, skrive aftaler og ting ned i min kalender, sende ansøgninger, skrive dit og dat. 







 Da alt det var klaret, satte jeg mig ned og læste avis, og spiste min morgenmad. 


 I næste uge skal jeg noget, som jeg har haft MEGET svært ved at acceptere...og været rigtig ked af..skammet mig over, og det har påvirket mig meget.
(jeg vil dog lige sige at jeg ikke har taget skade af det og jeg er jo ikke død af det..haha..ellers vil jeg jo ikke sidde og skrive dette)

Idag er det den 31 august(jeg laver dette indlæg)så jeg er allerede 14 dage inde i fremtiden, og kan sige at det slet ikke var så slemt som jeg troede).............
 Min kusine, hendes veninde og min faster var kommet på besøg, så derfor skulle vi lige ned og have kaffe og hygge os på stranden.

Min kusine, hendes veninde og min søster Ida var kørt i forvejen(det var jeg ikke, for jeg skulle først have ringet og ordnet en hel masse..fået alt muligt på plads)..det var en smule vigtigere end at sidde på stranden og hygge mig, selvom jeg HELT KLART hellere ville være på stranden med dem, end at skulle ringe til en masse..
 Senere kørte min farmor og faster ned på stranden og "lirkede" sig til Ida, min kusine og hendes veninde.


Endelig havde jeg fået ALT på plads..SÅ kunne min far og jeg køre ned på stranden og slutte os til min farmor, faster, Ida, kusine og veninde. 

 Altid når min farmor skal nogen steder hen med en picnickurv, så tager hun en borddug, kaffekurv, tonsvis af kager, kaffe, the, en lille blomst til bordet, og en skål bom(slik) med.
Gerne flere slags kager, for man skal jo hygge sig.

 Så vi sad og fik kaffe nede ved stranden og hyggede os.

Det var SÅ dejligt med et lille afbræk, fra det kaos med telefonopkald, skrive ansøgninger, søge på nettet efter jobs, og studier, somjeg har levet i, de sidste par dage.

Jeg følte mig levende igen, og kunne endelig ånde og slappe af.






 Efter kaffen kørte vi hjemad igen, og en halv time efter vi kom hjem, hoppede mig og Ida i idrætstøjet, da vi ville i fitnesscenteret.

(Alice var ikke med på stranden, da hun jo er i skole)





Vejret var super godt.
Nu er det gode vejr endelig ved at finde sin vej tilbage til os.










Jeg starter altid med at løbe/gå 30 minutter på løbebåndet, for at få pulsen op.

Efter hvilket humør, og hvor frisk jeg er, så planlægger jeg tiden så godt som muligt.

Hvis jeg er frisk, så løber jeg 5 minutter, går 5 minutter, løber 5 minutter osv osv.

Hvis jeg ikke er så frisk, så går jeg i 10 minutter, løber i 5 minutter, går i 10 minutter osv osv.

Derefter går jeg op i cirkeltræningsrummet og tager alle maskinerne indtil jeg ikke gider, så skifter jeg maskine.
Når jeg har gjort de maskiner jeg vil, så tager jeg ned og løber 10 minutter på løbebåndet, for at køle ned.





Hahah..jeg elsker Alices snap, hun fik sendt mig idag..






Efter de 10 minutter på løbebåndet, tager vi hjemad. 


Jeg har besluttet mig for at jeg hver aften(hvis jeg husker det) vil anmelde et opbrugt produkt.

Jeg har nemlig ikke smidt mine opbrugte produkter ud, da jeg jo en overgang gerne ville lave youtube-videoer, men min spritnye computer ville IKKE samarbejde med mig, så det kunne ikke lade sig gøre.

 Jeg har rigtig rigtig mange.samlet over 4 åt....ups..nu er det på tide de bliver smidt ud..så derfor bliver et anmeldt hver aften.



Yup..i got 2 boxes.. 



Ja...i morgen er det aller sidste gang jeg skal være på kattehjemmet, fordi jeg skal det her(som jeg ikke vil sige endnu) 

Det kom også som et chok at jeg bliver nødt til at stoppe på kattehjemmet(ihvertfald i hverdagen).

Det er dog min egen beslutning, fordi jeg gerne vil have et job snart, og derfor bliver nødt til at drage "drastiske" beslutninger, som jeg lige nu, ikke bryder mig om, eller finder særlig sjovt(dog er fremtids Mai-Britt ikke så skeptisk alligevel)
Jeg har været SÅ glad for at være på kattehjemmet.
Jeg elsker at arbejde med dyr, så at det var ulønnet var jeg fuldstændig rav-fisende ligeglad med, bare jeg kunne arbejde med dyr, og lære dem at kende...det var det vigtigste for mig..
Inden jeg startede med at være frivillig på kattehjemmet, så var jeg meget nervøs for om jeg overhovedet kunne finde ud af at arbejde på et kattehjem, og om jeg kunne snakke med dem der også arbejdede der.

Og ved i hvad, jeg elskede det far første sekund jeg trådte ind ad døren, hvor jeg følte mig hjemme.

Jeg er ked af over at jeg skal stoppe, men jeg kan heldigvis komme og tage et par vagter i weekender og ferier.

Kattene fik deres mad:)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar