torsdag den 15. september 2016

En tur på stranden-Onsdag den 24 august 2016.

 Jeg gør det ret tit, for man skal da ikke snydes for det ene minut.
Det føles også som om at man sover i lang tid, hvis bare man liiige får det sidste minut med.

Jeg elsker at vågne f'ør mit vækkeur ringer, for så ved jeg at jeg kan sove bare liiidt længere.
 Det er virkelig posh det her..men det er flot..ret fedt.
 Min mor plejer ikke at gå rundt og rage i mine ting, ligesom jeg heller ikke går og rager i min families private ting.
Vi respekterer hinandens privatliv og ting..
Hvis vi vil se hinandens ting og sager, jamen så spørger man da pænt.
Jamen, så er der bare så mange andre ting at lave istedet for.

Jeg vil nu gerne indrømme, at jeg aldrig var ked af at skulle op i skole, for jeg kunne faktisk rigtig godt lide at gå i skole, og det kan jeg da stadig.

Jeg elsker at stå op, og så bare ud og lave noget.

Jeg elsker at holde mig igang.

Men jeg må nu erkende at jeg også elsker weekenderne, men der prøver jeg nu kun at sove til kl 10:00, for jeg hader at stå sent op.

Jeg skulle ud til drengene igen idag..haha :)
Ej, det er nu meget hyggeligt.:-D


Jeg havde aftalt med dem at jeg blev hentet oppe ved rema 1000, da vi alligevel skulle den vej.
Så jeg gik op til rema 15 minutter før vi skulle mødes. 




Jeg/ vi var rigtig glade for at vi skulle arbejde tæt på en strand, for så kunne vi dyppe fødderne.
Det var sååååå ekstremt varmt, og det var ikke til at holde ud.



Vi har jo fri kl 13:00, men drengene skulle lige ned og have afleveret bilen, så de smed mig af ved rema igen, efter arbejde.
Og jeg gik hjemad.
Var hjemme 15 minutter efter.


 Det var såååå varmt og tørt i vejret, at det var alle tiders høstvejr

Vi har dog bare fået høstet, så for os nytter det ikke så meget.

Ida slappede af på sofaen, da jeg kom hjem..såååå jeg kunne lige photo-bombe hende lidt. 


 Lidt efter, da jeg havde fået lavet lidt blog, tænkte vi at vi da skulle på stranden i det her gode vejr.

  






Så mig, Ida og Alice kørte til kærneland strand.
















Lidt efter ankom vi til den lækreste strand på hele sydals.

Strande er så utrolig lækker.
Sandet er perfekt og det er en super stor strand.

Idag var der bare en lidt kold vind, ellers var vejret super godt.

Vi havde tæppe og picnic-kurv med.

Det eneste vi havde med, var dog kun en pose franske kartoffel-chips, og en vanddunke...sååå der var ikke meget picnic over det.
Men hyggeligt alligevel.



  Sandet er bare dejlig varm under dine fødder.
Stemningen er hyggelig og rolig blandt alle de mange gæster.
Det er bare en rar og fantastisk strand.






Vi kom alle i vandet, så da vi kom op, var det selvfølgelig lidt køligt, så vi sad med vores håndklæder på..men det var også ret lunt og en dejlig temperatur.












Efter lidt over 2 timers solbadning, badning, snakke, "sovet" og spisen af chips, vill vi gerne hjemad igen.
Da vi kom hjem, ventede kattene på os, for det var jo på det tidspunkt hvor de plejer at få mad.




Deres mad, fik de dog også.












Denne her shampoo minder mig sååå meget om da jeg var i praktik hos min faster, onkel og 2 fætre.

Jeg arbejdede jo med grise, og skulle derfor i bad hver dag.
Jeg ville ikke skade mit hår, så derfor valgte jeg en mild shampoo, og det blev denne her og en i blå(den bliver vist senere i et andet indlæg.) 

Så derfor vækker duften mange minder frem i mig, da jeg jo brugte den og den anden blå hver dag.
Jeg har været yderst tilfreds med shampooen, og håret bliver sååå blødt så blødt, og rigtig fint glat.

Jeg kunne sagtens finde på at købe den til hverdagsbrug.
Det der når ens lillesøster(i dette tilfælde var det Alice) går ind på ens værelse, siger godnat og slår en kæmpe stinkende prut...det er da lidt klamt og ulækkert :-P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar