lørdag den 3. september 2016

Sidste dag på kattehjemmet-Torsdag den 18 august 2016.

Jeg elsker farven, og at der lige kommer det guld-design ind i billedet på 2 af neglene.
Jeg har desværre mistet et par af mine dyr..det skærer i ens hjerte hver gang.
Dyr er bare så dyrebart, og noget man altid har hos sig.
Når man er ked af det, når man er glad, i de sværeste tider i ens liv, samt de bedste tider i ens liv.
De er altid ved ens side.
Dyr er familie, og de elsker en, og man elsker dem,

Jeg har mistet 1 hund..en gold retriever(Lasse).den var et halvt år ældre end mig, og jeg (min familie) havde den til jeg var 13 år.
Jeg har mistet et marsvin(mig og Ida havde hver et marsvin) jeg kan næsten ikke huske marsvinene, for vi var vidst kun 5-8 år da vi havde dem.
Et par høns, duer og kaniner.
Jeg har mistet mange katte igennem årene(både mine egne og mine søstres)
For mig personligt har jeg mistet følgende Sorte(min aller første kat)Kalle, Nikki, Rosa, Sofus, og Mie.
Med Ida og Alices er der flere.

De er alle gemt i mit hjerte, og der bliver de hver og en..de har alle betydet meget for mig.

Hhahahaha...det har jeg prøvet så mange gange..
Man ligger og er så træt og er ved at falde i søvn, og lige pludselig tikker der en sms ind, og man kan jo ikke lade være med at tjekke den..hahah:)
Når man ikke liiiige kan få nok mad.
Der er da nogle perioder hvor man er mere sulten end ellers, hahah :-)


Idag var det sidste dag på kattehjemmet.
Ihvertfald i hverdagen.
Vil prøve at få nogle vagter i weekenden.
Der er bare så mange der har vagter i weekenden, at det nok ikke bliver så tit, som før.
Men jeg slipper det ikke så let, for jeg kommer helt sikkert til at savne det.



 Sød datter der lige hjælper lidt med opvasken. 

Inden jeg skulle afsted til Sønderborg.

  







Ventede lige på bussen. 

Jeg bliver så glad af at se halmballer på markerne.
På sønderjysk kalder vi det bare knøbbe.










Så var jeg der.


 
 Lille Zookie.


Åh, lille Elliot.
Det er trist at jeg ikke kan følge med i, om de får nye hjem mere..
Man vil jo altig gerne vide hvor de kommer hen..man vil dem det bedste.





Elliot skulle lige kaste op 3-4 gange, fordi han havde spist lidt for meget..haha--dejligt.
Lille Primadonna.

Ariel, kommer jeg til at savne helt vildt meget.
Hun er sådan en skøn lille kat, med så meget personlighed.





   
Beskeden er til Alice, jeg syntes bare at lille Charlie her, så så sød ud på beskeden.




 Jamen..kager..det lyder da fornuftigt:-) 



Det var meget sørgmodigt at komme igang med vagten.
Jeg følte ikke jeg havde lyst til at starte dagen, fordi jeg bare havde lyst til at hænge ud med dem alle, og bare blive der resten af dagen. 


Jeg følte at alle kattene kunne mærke at jeg havde min sidste dag. 



Man bliver da lige nødt til at skrive en lille hilsen i vagtbogen.



Og Marco..ja, han overvågede en en lille smule :-I


Og Stark..han ville som sædvanligt gerne op til en, og det fik han da også lov til. 




  




  

Så slapper vi lige lidt af i mellemtiden.

Katten Signe ville lige give lidt high five til alle på sin vej.










   



Jeg nåede faktisk ikke at sige farvel til min lille Annie, eller Ariel...det er lidt trist.
Håber snart jeg kan få en vagt. 

Jeg var færdig kl 14.:00.


Jeg skulle lige ind forbi en veninde, for at besøge hende, inden jeg gik op mod Bilka.
Ida ville nemlig hente mig der, inden vi skulle i fitness.





Da jeg lige havde besøgt hende, gik jeg over mod Bilka.








Efter ca 2 timer i fitness, tog vi hjemad. 


Da vi var hjemme, kom hestene ind, og kattene fik mad.













   

Når det regner får kattene mad under vores tag ved vores garage, så det ikke regner på dem og deres mad.
Idag regnede det dog ikke, men vi havde lige fået en ny bænk op, som mor havde fået til sin fødselsdag for et par år siden.


 Der ser så flot ud jo.








På et tidspunkt fik mor den ide at køre en aftenstur, så mig, Ida og Alice tog lige med.




  
Og var hjemme igen efter en halv time, for vores mor skulle på arbejde. 


Men vi havde da lige tid til en lille gåtur på marken.

Vi ville ned og se månen.

Månen var nemlig kæmpe stor i aften.




   






Det første produkt jeg anmelder er fiskeolie-kapsler.

De er gode at sluge.
De er de der brune piller med væske indeni, som så opløser sig nede i maven.
Jeg var godt tilfreds med dem.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar