onsdag den 7. september 2016

Fitness, lort og fugle-Lørdag den 20 august 2016.

Hahaha...det var ihvertfald min udsigt hver gang Prudst var indenfor..hold op, hvor jeg savner hende..hun var en svær kat at miste.

Jeg savner hendes længsel efter spegepølse, hendes måde at rulle sig sammen i stolen på et varmt tæppe..bare Prudst..hun var en enestående kat.
Jeg kender 3 der har haft kræft.
De var alle 3 sunde, raske og aktive inden de blev ramt af den forfærdelige sygdom.

Min farfar havde prostatakræft, og er her desværre ikke mere.:(
Derefter havde 2 bekendte, som jeg godt vidste hvem var, men det var langt ude i familien.

Kræft er sgu en dum ting, og det er slet ikke noget jeg ønsker for mine værste fjende...dog må terroristerne og mordere gerne få sygdommen..

Lige nu kender jeg heldigvis ingen med kræft..
Jeg er faktisk helt vild med de negle her.
De er pigede og lige min stil.
Farven bordeux er virkelig smuk.
Jeg elsker den farve.
Dog ejer jeg ikke så mange ting i den farve..jeg kunne godt tænke neglelakken, og hårfarven.


Lidt hen ad dagen tog mig og Alice til Sønderborg, da vi ville i fitness.











Vi sad og ventede i busskuret. 







Efter bussturen var vi ankommet til Sønderborg.


Før vi tog i fitness, var vi lige inde i et par butikker og kigge. 






  




 Så er det i fitness.

Lige en lille halv time på løbebåndet.




Efter en super god tur i fitness sad vi og ventede på Bilka, da vores far ville hente os.


 Lidt efter blev vi hentet.

 Og vi kunne køre hjemad.
 Da vi kom hjem, sad jeg lidt og snakkede med kattene på trappen.
 That face Harald..hahahah :)





   Hestene kom derefter udenfor.




   




Jeg var inde og se til svalerne, der stadig fløj rundt oppe i loftet.




 Tøj blev der også vasket.




Der blev skrevet et blogindlæg, og set lidt youtube...efter 2-3 timer kom hestene ind igen.
  










 Harald, Stribe og Minnie fik mad.
 Jeg fik lavet et billede på instagram.

 Jeg har altid elsket LOC som person.
Han er så sej, og jeg vil mega gerne se en koncert med ham engang.
Jeg er faktisk ikke den store tilhænger af rap-musik, men LOC(Liam o connor)...uh..han er sgu en sej gut.
Så derfor sad jeg og hyggede mig udenfor på vores gårdsplads og lyttede til LOC.


 Så skal mig og Ida snart til Justin Bieber koncert, og jeg glæder mig sindsygt meget-jeg skal jo møde mit idol:I

Cremen er til kroppen, hvor den giver fugt og giver næring.
Duften af denne creme er SÅÅÅ lækker. 
Den var nem at smøre på, og fedtede ikke.
 Jeg kunne faktisk godt finde på at købe den igen.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar