lørdag den 1. februar 2014

5 og sidste fridag.

Så ramte vi sidste dag i min ferie, og på mandag går det løs på Gråsten landbrugsskole;)

Stod op kl 06:00 Idag

Spiste morgenmad.
Der vil på et tidspunkt komme et indlæg om hvordan jeg laver hjemmelavet musli på min egen måde , og hvodan jeg tilbereder min morgenmad.
Jeg fik tændt op i kakkelovnen, og havde helt ondt af mine søstre, som på det tidspunkt skulle gå op til bussen, i kulde.
Jeg har nærmest boet i disse leggins hele ugen.
Jeg fik ny bluse på.


Læste lidt blad.
Den trøje jeg fik købt på genbrugen i går.
Så ryddede jeg lidt op i huset, og tog et par billeder.
Så tog jeg noget varmt tøj på, for jeg ville ud og kælke.

Jeg kælkede, og gik lidt rundt på vores gård og mark, med et par af vores katte.
Jeg fik lavet en meget lille snemand.


Og fredagshygget med familien.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar