fredag den 7. februar 2014

Start på Gråsten landbrugsskole, på 1 hovedforløb.

Så kom dagen jo, hvor jeg og se andre fra grundforløbet, skulle starte på Gråsten landbrugsskole i dag.
Mandag den 3 februar.

Jeg stod op klokken 06:00, med søstrene, og spiste morgenmad.
Og gjorde rent i køkkenet, og pakkede det sidste.
Prudst kunne vidst meget godt lide mit tæppe.
Hele køkkenet var nærmest fyldt med tasker, poser og bagage.
Jeg skulle jo selvfølgelig have mit frugt med, som jeg købte på Bilka i går.
Da mig og min mor kom hen til landbrugsskolen, fik vi nummeret på det værelse jeg skulle have, (nr 107), men det viste sig at den seddel, hvor vores værelsesønsker stod på, var blevet væk fra lærerne, så de var blevet nødt til bare at placere os.. Seddelen dukkede så op, meget sent, så nu er se fundet.
Det værelse jeg fik udleveret er ned bad og toilet, men det havde jeg ikke ønsket, så nu vil de se om jeg kan få et uden bad og toilet, så jeg skal bare lige bo på dette værelse indtil onsdag, og hvis de ikke kan finde et andet værelse, så er det jo også  ok at jeg bliver boende her, på dette værelse.
Værelset ser sådan ud her.
Badeværelset er udenfor værelset, da jeg deler det med en anden pige.
Vi har allerede fået lektier i svin, hvor vi skal skrive om de følgende sygdomme, vi får dog 2 timer til det i morgen, og de skal afleveres på onsdag.
Nøgler, og chip til yderdørene.
Jeg kan overhovedet ikke få net på min computer, så det må jeg nok spørge om i morgen, lige nu er jeg bare enormt træt..det er hårdt pludselig at skulle være sammen med så mange mennesker, når man bare har været hjemme i en uge, og bare har arbejdet, næsten selv i en stald.
Fortsat god aften:)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar