lørdag den 22. februar 2014

Lørdag .22-2-2014


Stod op ved 10:00-tiden.Og lavede noget musli.
Derefter sad mig og familien og spiste morgenmad.
Og bare hyggede os.
Og læste det nye H&M blad.
Det er herligt, når man stadig har noget fredagsslik tilbage.
Jeg gad faktisk ikke at rede mit hår Idag.
Og så er der noget jeg ikke har fortalt jer...endnu....min lillesøsters kat, pjevs, havde i onsdags brækket 2 tænder i munden, og ville ikke spise, og kunne ikke slikke sig selv...min mor og Ida kørte hende på dyrehospitalet, og der skulle pjevs overnatte...i går da jeg kom hjem fra landbrugsskolen, fortalte min mor at de havde undersøgt hende, og pjevs havde en kræftsvulvst i halsen, det kunne ikke redes,...så..desværre er pjevs ikke iblandt os mere:-(..hun gik bort om morgenen...
Pjevs blev 11 år, så jeg har kendt hende siden jeg var 6-7 år ca...
Det er så uretfærdig som livet kan være..der er slet ikke til at bære sådan noget..vi holdt så meget af hende..og det bliver så underligt nu...
Vi fik begravet hende Idag..

Jeg blev nødt til at vaske tøj Idag, da jeg havde meget vasketøj.
Derefter gik mig og mine søstre lidt rundt på vores gård.
Vi sad og fik os en kop the og nogle popcorn, og bare snakkede lidt, indenfor.
Vores farmor havde haft gæster Idag, og de havde ikke spist alt æblekagen op, så hun kom ind, med resterne til os.
Min farmors æblekage er FANTASTISK :-)
Jeg fik lavet min aflevering færdig.
Familien sad og så noget skøjtning i tv'et, og noget komiker-show.. Nu er det vidst sengetid-godnat :-) 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar