torsdag den 13. februar 2014

PlayStation 2 er tilbage.

Dette indlæg er et gammelt et, fra i søndags..men da jeg har haft problemer med at oplade det, fra min iPhone, så får i det nu...
PStod op ved 09:00-tiden, og gik i bad.
Min mor og søstre havde lavet noget morgenmad, der bestod af frugt, i går, og havde gemt noget  til mig, som jeg fik.
Hvor man skulle hælde lidt appelsinjuice og kærnemælk i.
Det smagte faktisk ok.
Mine søstre var ikke stået op endnu, da de stod op ved 11:00-tiden, så jeg fik læst lidt blade.
Posten kom med en Pakke til mig.
Det var mit længe ventede yankee candle.
Jeg så lidt youtube.
Derefter tog mig, lillesøster Ida, og far til biblioteket, da Ida skulle aflevere en bog, og låne lidt flere, jeg har ikke noget lånerkort, men jeg har også en bog jeg er igang med.

Derefter havde jeg glæmt alt om at tage blog billeder, så der er ikke flere.
Men jeg fik kløvet noget træ, og spillet lidt PlayStation 2 :)
Godnat:-)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar