lørdag den 22. februar 2014

Valentines Day and little sisters birthday:-)

JIdag blev min lillesøster Ida 18 år:)
Hvor vildt, det føles ikke helt som om vi er så gamle;)
Vi stod op, og spiste et dejligt fædselsdags morgenbord.

Før morgenmaden fik Ida selvfølgelig gaver.
Derefter tog vi op på Brugsen, for at købe lidt til fødselsdagshyggen, for vi skulle have gæster af mormor, farmor og vores mors faster, som vi (mig og mine søstre ) altid har kaldt vores faster, lige siden vi var små:-)
Vi tog ud og fodrede ænder henne ved vores bys sø:)
Jeg fandt noget gratis brænde bare sådan lige random på vejen hjem^^
Da vi var kommet hjem, begyndte vi at lave lagkage.
Vi fik hygget os rigtig meget, spist noget lækkert mad, og det er altid så dejligt at have familien samlet<3
Nu sidder vi så og ser xfactor og spiser lækkerier-fredagshygge:-D
Hvis jeg overhovedet kan se for prudst, haha?:)




 Fortsat god fredag aften, og håber i har haft en romantisk Valentines Day ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar