torsdag den 20. februar 2014

Torsdag. 20-02-2014.

Tog lige en lille spontan selfie efter timen, i et 10 minutters frikvarter(bare rolig ingen så det)

 Synes selv min frisure idag var ret vellykket.



I et andet frikvarter, kørte mig, og 2 fra landbrugsskolen lige ned til bageren, for at handle lidt. 
 Fik købt noget kakao og en chokoladebolle.


Vi fik 30 minutter før fri i husdyrsteori-svin idag. 
 Ved det ser ret uoverskueligt ud, vores skema, men det er nemt nok, når man kender det.
 Det der er streget ud, havde vi idag...kun 4 timer, men 8 lektioner..
 Så fik jeg tid til at spise en af mine ynglingsyoghurter.

 Og se lidt youtube imens.


Efter skole, da vi havde fri, gik jeg igang med lektier.Mig og min gruppe fik endelig lavet noget gruppearbejde om næringsstoffer lavet færdig-vi skulle aflevere det idag INDEN kl 24:00-det nåede vi heldigvis.

og så fik jeg kigget lidt på en hjemmeside..sheinside.com. 
 Og mere lektier.
 Det er så hyggeligt at høre radio:P
Nu er klokken 23:00, og har lavet lektier indtil nu, de tager tid sådan nogle lektier der..plejer at gå i seng kl 22:00, så det er ret sent for mig ligenu..mangler stadig at pakke lidt, men det kan jeg sagtens nå i morgen..har 20 minutter til det, efter morgenmaden..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar