fredag den 7. februar 2014

Søndag.


KJeg skal jo starte på Gråsten landbrugsskole igen i morgen, på 1 hovedforløb.
Så derfor har jeg bare pakket i lange baner, så nu er hele   Vores gang, fuld af ting og tasker.
Jeg glæder mig rigtig meget til at starte i morgen, men jeg er også meget nervøs.

Siden i går har jeg villet bage disse chokolademagasiner, og Idag fik jeg endelig bagt dem.
Sådan blev resultatet.
Min mor bagte også et par franskbrød Idag.
Imens de bagte, fik jeg set et par youtube- videoer.
Kl 14:00 tog min mor, mine søstre og mig til Alsion, til en proMusica koncert, som er noget ala symfoniorkester.
Derefter tog vi på Bilka for at købe frugt, fordi det var nedsat.
Til aftensmad lavede vi pizza :)
Kl 10:00 er der indkvartering på skolen, 10:30 er der præsentation af lærere og elever, og 11:45 er der middagsmad:-)


I

Ingen kommentarer:

Send en kommentar