onsdag den 26. februar 2014

onsdag. 26-2-2014.

Mit hår har bare været totalt crazy idag..
Da jeg havde kreeret denne frisure, inden jeg skulle i seng,og den sov jeg så med.


 Og for at få lidt ekstra krøller, så havde jeg sat det op, med hårnåle.
Om morgenen var det vildt.



 Det så vildt fedt ud, da de var igang med at give marken gylle idag.
 Da vi havde fri 14:30-det er jo onsddaag:-P
Gik jeg mig en tur ned til gråsten by.

 Jeg mødt disse 5 skønne, og søde høns på vejen derned.:)Er de ikke søde?



 Jeg drikker normalt ikke cola så meget, og slet ikke i hverdagen,(kun til særlige lejligheder og i sommerferien, når der er lidt sommerhygge) men jeg blev bare så fascineret af denne cola, med navnet ubuntu, OG DEN ER ENDDA FAIRTRADE, som jeg holder meget af, og går meget op i..så den måtte jeg bare have og prøve.
OG VED I HVAD?-DEN SMAGTE MEGET BEDRE END DE ALMINDELIGE COLAER-lidt ligesom dem man får i mcdonalds.C-:

 Lektierne blev lavet.








Jeg fik faktisk købt noget i gråsten idag, men det får i at se i mogen, i det næste indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar