søndag den 23. februar 2014

Søndag. 23-2-2014.

søndagsmorgenbord.
 Hygge med familien en søndag morgen.

 Jeg havde virkelig tøjkrise idag-eller det vil sige, jeg har stadig det tøj på, lige nu.
Det er jo sommertøj.


 Jeg var udenfor og gå i det dejlige vejr sammen med kattene:-)
Solen skinnede jo så dejligt idag, og det var faktisk så varmt, at jeg kunne gå udenfor uden en jakke på.
                                       Katten på billedet er Sika.

 Harald til venstre og minnie til højre.



En skøn legeplads for kattene, hva? :-P


 Jeg vaskede noget mere tøj-er heldigvis blevet færdig med alt vasketøjet idag, da jeg jo skal op på skolen i aften igen.
 Vejret var lige til at få det hængt til tørre idag.
                           Åhh, prudst din skøre skid:-) I love that cat.
 Minnie er ordentlig igang med at "køre" minirendegraver.
 Det er så afslappende at have en kat på nakken :-D

 Jeg fik savet noget træ.
 Kæden røg dog af, men der var nok savet-pyha, dadadda..
 Lektierne til i morgen blev kæmpet igennem..økonomi..
 Så var mig og ida atter ude og nyde det dejlige vejr, med friske poppede popcorn.

                                                    Sika.
         Jeg ved ikke om i kan huske vores pindsvin?-jeg har nævnt pindsvinet Pinnie før i min blog^^
              Pinnie var jo gået i hi, så derfor har vi ikke set så meget til ham/hende.
Men idag fik jeg den ud på græsset.
På billedet er den bare fyldt af halm, haha;-D
Men se hvor stor den er blevet, det er helt vildt-jeg husker stadig da den var baby C:
  
 MEN den kan jo nok ikke huske os mere, så jeg lå på græsset, et stykke fra den i ca 30 minutter, og den eneste bevægelse den lavede, var at trække vejret.-haha, men det var da godt at den fik noget frisk luft.
 Min mor havde bagt fastelavnsboller idag, så dem fik vi til kaffe:-D--de var FANTASTISKE:)
Nu sidder jeg så og ser lidt youtube, og så skal vi snart have aftensmad(pizza brød)..then i think jeg snart skal tilbage til landbrugsskolen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar