fredag den 7. februar 2014

Tirsdag.

Jeg har fået lagt min dyne klar på sengen, men jeg vil ikke pakke så galt ud, hvis nu jeg skal flytte værelse i morgen, men Lad os nu se.. Egentlig gider jeg ikke at flytte værelse , så jeg må spørge om det er okay at jeg ikke flytter alligevel?;)
Jeg har stadig bøvl med nettet, så det arbejder jeg stadig på...
Vi har allerede fået et par lektier for.
Udsigt fra værelset.
Jeg glæder mig virkelig til at få pakket  ud, for jeg er ikke så gid til rod, og hvis ting er uorganiseret :-)
Gangen hvor jeg bor på.
I morgen skal vi allerede fremlægge en lille opgave om en svinesygdom, men jeg havde ikke fået net, eller noget word-skriveprogram, så jeg skulle ned i kælderen , til alle de stationere computere, og lave opgaven, efter aftensmaden, da vi havde fri fra skole.
Jeg fik det dog lavet.

Nå, godnat læsere ;-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar