lørdag den 22. februar 2014

Torsdag. 21-2014.

JStod op og tog et dejligt varmt bad.
Da vi fik fri fra skole 11:45, skulle jeg pakke enormt hurtigt, for jeg skulle nå hen til borgerservice i Sønderborg, inden de lukkede kl 13:00.
Jeg skulle have fornyet mit pas.
Vi fik flere lektier for- åh, hvor herligt...
B.l.a en aflevering på 20 kringlede spørgsmål til søndag aften inden kl 24:00...
Vi nåede dog heldigvis at få fornyet mit pas.
Da jeg kom hjem, satte jeg mig til at lave min aflevering, i hvertfald noget af den.
Men det er sgu trættende sådan noget.. Dejsede næsten om på sofaen af træthed..
Så fjernsyn samtidig.
Lidt senere på aftenen kørte mig, min far og lillesøster Ida til Brugsen, for at hente lidt fredagshygge.. Min lillesøster Alice skulle til noget ungdomsgudstjeneste i kirken, for hun synger jo i kor.
Aftensmad..
Sjov med prudst.
Jeg elsker at gå rundt med en kat på armen/ skulderen,det er så afslappende, og kattene elsker bare at sidde der, jeg kan gå rundt og lave alle mulige ting, mens de sidder på ens skuldre.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar