tirsdag den 18. februar 2014

tirsdag 18-02-14.

Månen var virkelig flot i går, synes bare altid at billeder man tager af månen bliver grimme, utydelige, og man kan ikke se skønheden i det man så i virkeligheden.


 Har døjet med lidt hovedpine i et par dage, da jeg lige skal vænne mig til at sidde i et trangt klasseværelse i 8 timer igen, så derfor vil jeg begynde at drikke sådan en fætter her, hver dag...en flaske vand.

 Vi(min klasse) skulle have idræt for første gang idag
Vi skulle ud på et orienteingsløb. i grupper med 3-4 personer.
 Gangen hen til mit klasseværelse.


 Lektier, lektier og atter lektier.
 TILLYKKEEEE med fødselsdagen til min bedstefar(mors far)..savner dig<3...ved faktisk ikke hvor gammel han ville have blevet idag...han gik bort i 2004, så der var jeg ca 12 år...
Nu skal der laves lidt mave-træning i 10 minutter,og så vil jeg gå i seng, selvfølgelig efter at have set et par youtubes ikke?
Godnat :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar