torsdag den 30. januar 2014

4 fridag

Stod op kl 06:00, med søstrene:)
Spiste morgenmad og drak the.
Så blod sved og luksusvarer:-)


Tog selfies..

Så morgengymnaatikken, men opdagede at jeg havde lavet det før, og opgav, så jeg så på online- shoppingsider.
Da der var gået lidt tid, ville jeg lave såkaldte fashion-foto-session, så jeg sminkede mig, og ordnede hår.

Men da jeg kom udenfor og var begyndt, så gad mit kamera ikke og fungere, og fokusere, og så var det også bare hundekoldt, og jeg havde kun bluse og leggins på, så jeg opgav og gik ind igen.

Men så tog jeg et par selfies indenfor.

(Way too many selfies)
Så spiste jeg lidt frokost, godt nok ikke lige så sundt, som de andre dage, men det smagte jo godt.

Da kl blev ved 14:00-gik jeg op til Brugsen for at mødes ned min lillesøster Alice, som kom med bussen hjem, så vi drog ind på guderup genbrugsbutik, for at kigge derinde.
Jeg fandt en trøje derinde, men den får i nærmere kig på en anden dag, hvis jeg husker det, for den er ikke så speciel.

Jeg fik min januar goodiebox, med hjem fra posthuset.
Min hånd på pakken, er et forsøg på at skjule min adresse.
Ses til 5 dag i morgen.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar