mandag den 13. januar 2014

Endelig noget hvidt sne.

Det sneede idag, da jeg gik til pause-WONDERFULL!-Dog kun i ca 40 minutter-Men årh, hvor var det dejligt der endelig kom sne, for jeg elsker sne-det er magisk ^^

                                        (I går)
Jeg var i går ude og gå en tur i skoven, sammen med min faster og hendes veninde, som er utrolig sød:-D

                                                     (Idag)
Der sneede da jeg tog dette billede, men det kan man åbenbart ikke se(-:
 En lille snedråbe ramte min trøje.
 Advarsel: Grimme grimme billeder af mig.

Har ikke lavet så meget idag, andet end at arbejde 8 timer og 15 minutter-det har bare været en lang, meget meget lang og træls dag idag, fik jeg nævnt lang??:I
Glæder mig til fri-weekend nu....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar