lørdag den 4. januar 2014

My day in pictures.

 Mig og lillesøster Ida Stod op ved  09-tiden(Alice ved 12-tiden)
Der var kommet en pakke til mig, fra ebay.com.
Disse lækre leggins.
 Mig og Ida lavede lige lidt hjemmelavet mûsli.
 Og lækker, sund morgenmad.
 Har bare haft en lazy tøj-dag..så jeg ved godt at dette ikke passer særlig godt sammen.

Mit hår har også bare været lazy.

 Jeg var ude og kigge til vores høns, heste og katte.
Elsker vores 5 høns, de er så søde:-P

Man kan dog ikke se dem så godt på dette billede.
 Så vaskede jeg lige lidt tøj..vores vasketøjskurv bugnede af vasketøj.

Sika do like it a lot.

 Derefter tog jeg en tur til vores brugs.

Skulle købe ingredienser til en cookies-opskrift.
Ville have lavet småkager til vores heste, men dagen var dog for kort.



Føler i jer ikke også ret sær, hvis i går ind på en superbrugs, men pakker jeres ting ned i en nettopose?:I

 Jeg fik bagt disse lækre chocolate chip cookies.
Opskriften er her.
http://www.youtube.com/watch?v=3i5tnzhuZ64&list=TLfxpCMYnzvevd4x88WSFoCbbuz5E-Wlhj...
Hvis i vil bage dem, så er 375 fahrenheit altså 175 celcius..men jeg bage dem bare på 200 grader..
Og til "1 cup of butter"..bruger jeg bare 50 g smør.

Opskriften er  på engelsk.
 Da jeg bagte dem, blev det til 10 cookies.


Nu er der så gået et par timer, da jeg bagte dem ved 13-tiden..og nu er den 21:00.

Og nu bager jeg dem igen.bare i dobbelt portion.
 Prudst ser op til mig-hun elsker mig<3

og jeg elsker hende :)
Kys herfra, og god fornøjelse med chocolate chip cookies:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar