mandag den 6. januar 2014

November goodiebox.

Så er der november goodiebox in ya face!:-I



 Eucerin.
Sådan noget man kan rense sin hud med, hvis man har meget akne.
Og dette produkt er rigtig godt-men jeg tror det er lidt dyrt.
Min lillesøster Alice har dog fået den af mig.
 Matas volume booster spray.
Den giver volume, hvis du sprayer den i dit hår.
Den dufter sindsyg godt.
Har ikke prøvet den endnu.

Kassen var denne pinke farve. 
 Amie spring clean.
Det er bare almindelig rense creme til ansigtet, men den er bare dybderensende.
Har ikke prøvet den endnu.

 Dr. Scheller body oil.
Det er sgu da kropsolie, det der-haha, fik bare lyst til at skrive det that way^^
 Decubal krops creme.

 Parfumeprøve på Gucci.

 En mere parfumeprøve på Gucci.
 En slags læbestift.

 Min lillesøster Ida har dog fået den, da jeg ikke er vild med læbestifter.
GOD JUL !!-Mai-Britt :-P<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar