torsdag den 2. januar 2014

Hjemme igen.

Nu er jeg så hjemme, da jeg har forlænget weekend:P

Da jeg kom hjem, fik jeg lige fodret vores 6 katte.

 Der er dog kun et billede af Sika her.
 Min mor gad ikke at lave noget mad idag, så min far sagde for sjov, at vi kunne tage ud og spise et sted. Det skulle han aldrig havde sagt, da min lillesøster Alice blev ved med at plage om at komme ud og spise i ca 30 minutter - min far gav sig dog. Således drog vi ud i sønderborg for at finde noget mad:-D


Vi fandt Burger king og det skal lige siges, at jeg ikke er en burger-pige - jeg kan ikke særlig godt lide burger :-)
 

                         Maaaaad!.

Jeg bestilte en sund "wrap," der var salat i - jeg er ikke så vild med usundt mad, for det får jeg det lidt dårligt af (kan ikke lide tanken af det der fedt, det har svømmet rundt i og ellers bare friturestegning :-)
                                                   
 Nu er vi så hjemme igen og jeg vil prøve kræfter med mit Ciate neglelak, jeg fik i julegave.


 I morgen drager mig, Ida og Alice til sønderborg, for jeg skal på jagt efter ingredienser til et lækkert fodbad og Ida skal købe bukser - Alice ved jeg egentlig ikke, hvad skulle.:-P

Vi tager derud ret tidligt, omkring 9-tiden ^^


Ingen kommentarer:

Send en kommentar