søndag den 19. januar 2014

Sofa-jagt.

 Morgenen startede med søndags-morgen-hygge.
 Derefter kørte hele familien ud til et par bolig-butikker, for vi er på jagt efter en ny sofa, til vores den store stue.




 Jeg fandt i hvertfald en stol, som jeg rigtig godt kunne lide-haha.

 Da vi havde kigget lidt, og snakket frem og tilbage kørte vi hjem.
Vi har ikke rigtig bestemt os endnu hvilken sofa vi skal have, men vi har 2 i tankerne.
 Så gav jeg lige Idas kat Prudst en svingom på køkkenstolen.


Da klokken blev derved 15:00, gik jeg mig en tur, OG JESUS DET VAR KOLDT!!!.
men jeg fik gået i en time, og det var faktisk ret rart:)

 Jeg gik op til kirkegården for at "besøge" min farfars grav, da jeg pludselig savnede ham.

Jeg er meget utryg ved at gå på kirkegårde selv, eller ja, kirkegårde freaker mig i det hele taget bare ud.
MEN jeg ville "besøge" min farfar.
 Aftenen gik med at se tv, hygge med familien og så har jeg altid ønsket mig at lave en kakao med skumfiduser, chokoladeknapper, flødeskum og varm mathildekakao-så det gjorde jeg.

Mums.

I morgen kl 10:00 skal jeg være ude i sønderborg for at øve traktorkørsel. for prøven starter kl 12:30-er glad for at der er 3 andre der også skal til prøve sammen med mig^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar