torsdag den 16. januar 2014

Miniinthebox haul.

Jeg har modtaget en pakke fra miniinthebox, som jeg havde bestilt før jul-men den var endelig kommet i  går.
Idag står den på fridag-så jeg vil tage bussen til sønderborg, for at returnere et par sko, og hente min søster fra skole.

                                                                 Rosen øreringe.
                                        Negle dotting tool.
                                                    Perle øreringe.
                               Sløjfe øreringe.
                                         Ringe.
                                                                    Armbånd.



Jeg fik filmet en haul i går, som jeg nok skal sige, hvis den bliver lagt på min youtube-kanal, da den først skal redigeres.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar