fredag den 3. januar 2014

shopping.

Har idag været ude og shoppe sammen med søstrene.


 Vi tog bussen derud.



 Vi var inde i næsten alle tøjbutikker i Borgen(sønderborg shoppingcenter)..

Her er et par billeder af ting jeg prøvede....
Denne kjole skulle have været i et nummer mindre-jeg kunne rigtig godt lide den ellers.

Det var faktisk det eneste stykke tøj jeg fik købt, udover et tørklæde.(t-shirten)


Elsker ærmerne på denne bluse, størrelsen skulle bare have været i small.


 Hvis jeg nogensinde finder denne blazer igen SÅ KØBER JEG DEN,-da den var virkelig fed, men for lille, da jeg skulle finde et nummer større, så kunne jeg selvfølgelig ikke huske hvor jeg havde fundet den henne-så den fik jeg ikke købt.
Vi tog på jensens bøfhus, og fik menuen med navnet "jensens ribs"..og en kande vand til.

Jeg fik og ingen billeder, da vi blev placeret i midten af rummet, og der var ret mange mennesker, og det føltes bare underligt og forkert hvis jeg skulle tage et billede derinde.

Men det var super hyggeligt, vi tænkte på at bestille dessert bagefter, men det fik vi ikke gjort, for vores far var i byen, for at bytte en gave for vores farmor, så vi kunne køre med ham hjem.^^



Forresten så endte mit ciate neglelaks projekt sådan her ud.


 Man kan godt se det er første gang jeg har prøvet det..ikk??




Ingen kommentarer:

Send en kommentar