torsdag den 2. januar 2014

Forlænget weekend.

Her idag inden kl 12.00, fik jeg af vide at jeg bare kunne tage hjem, når jeg var færdig med hvad jeg skulle på arbejdet..det er jeg så færdig med nu, og sidder bare og venter på at blive hentet af mor 14:30 :-)

Men vi skal først have kaffe, og kage inde vi kører-den kage min faster havde bagt igår, var mega godC-;

Mine søstre er ude at skøjte på skøjtebanen i sønderborg(de har satdig vinterferie)...Så hvis de er der når jeg kommer hjem, så tager jeg også ud og skøjter^^--jeg håber de er der, for jeg vil helt vildt gerne skøjte mig en tur eller 2 ;-D

Outfit.

                                     
                           (advarsel-dette billede er meget kikset)....

Det er en ørering, hvis nogen skulle være i tvivl. 

 Kors armbånd, og grøn neglelak.


Jeg  har fri helt  til på mandag..:I

Nogen der skal se xfactor  i morgen????-jeg skal, og jeg glæder mig virkelig virkelig meget-jeg kender nemlig en der er gået videre i det, så det bliver rigtig sjovt at se personen i tv(-:

god weekend:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar