fredag den 24. januar 2014

Sidste arbejdsdag.

Så skete det...sidste dag...hvorfor nu??...har  slet ikke lyst til at stoppe med at arbejde her hos faster, onkel og fætre..








Værelset er nu pakket HELT ned, og det virker helt trist og tomt..her har jeg tilbragt et år..det er gået SÅ FORFÆRDELIGT stærkt..det har været så fedt..så mange gode oplevelser..

Har fået sagt farvel til de 4 fantastiske brasilianere i stalden, som jeg nok ALDRIG ser igen nogensinde..trist at tænke på, da de er så søde, og man har på en måde fået et bånd til dem..man så dem hver dag..

Nu venter jeg så bare på at min far kommer, så vi kan få pakket bilen, og hygge os med noget kaffe, the, og de 2 kager som mig og min faster bagte i går...kommer til at savne det her..
Men jeg glæder mig nu også til at skulle videre på landbrugsskolen igen..den 3 februar.

Nu er der en uges ferie til mig..:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar