lørdag den 11. januar 2014

Arbejdsweekends hygge:-)

Jeg har jo arbejdsweekend i denne uge, men da jeg snart skal slutte her hos arbejdet, og der er kommet anden brasilianer, så er det hende der skal tage vagten her kl 15.00, så jeg har fri hele dagen, til i morgen kl 06.00:-D-det er da ok, så kan jeg da lige slappe af.

Og det kan i tro jeg gør^^jeg har dog arbejdet i 4 timer og 15 minutter idag(:

Jeg var med min faster på indkøb og fik handlet mit viunge blad, og lidt hyggeslik(-;


Vi har dog lige spist brød, så jeg er slet ikke sliksulten lige nu-haha..ups C-:


Så nu hygges der med youtube.
 Blog-læsning..her er det Anne Gadegaards blog, som jeg læser ret tit.
Hender der var med i scenen er din med arabiens drøm.
 Dejligt at jeg kunne gå i bad, og nu kan være helt ren hele dagen:-P

 Det er så godt at jeg har fået mine pusser/hjemmesko med herop, ELSKER pusser/hjemmesko.

 Har i 3 uger nu, gået hver dag og tænkt på at anskaffe mig en ny mobiltelefon, da den gamle jeg har nu, er totalt opslidt, og efter at have haft den med i stalden hver eneste dag, så er den enormt støvet, og beskidt, så efter jeg er færdig her på arbejdet, skal jeg have en ny:-P

Det skete så i går!(jeg bestilte en ny på elgiganten)-og jeg er så spændt på at komme hjem på fredag, og se om den er kommet(-:..Kan ikke vente helt til på fredag^^

Valget blev en iphone 4s, da jeg også skal ind i iphone-kampen nu, NU skal det lort sku prøves..da der har været så meget om den, at den er dårlig, og andre siger den er perfekt, så nu skal jeg sgu da lige prøve også, og se hvad jeg siger :-P-HAHA:-D

Det blev den i hvid, med 8GBC-:
 Har siddet og stalket et par videoer af den..
              Slik!:PP
 Når jeg nu får den nye mobil, så går jeg ind for at den skal have maks beskyttelse, da det ville være SÅ trælst hvis den gik i stykker meget tidligt..ik?
Så jeg er lige på udkig efter et par covers osv til den...Miniinthebox.com.
 Og her på Ebay.com.

Fortsat god lørdag alle sammen, sørg nu for at få hygget jer sammen med dem i elsker, når i nu kan ^^

Hvis nogen af jer så xfactor i går, så så i hende pigen, der havde den der far der havde kæmpet med kræft, og nu var kommet i en ulykke..?..
Jeg tudede, det var simpelthen så smukt, og det rørte en så meget-virkelig, hvor må det være hårdt for hende, og faderen også, han er nok meget ked af ikke og kunne tage så meget vare på hans egen datter ..gud må være med dem <3

Det er ca ved 15:22...

http://www.dr.dk/tv/se/x-factor/x-factor-27#!/16:22

Ingen kommentarer:

Send en kommentar